Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаміщак, Марія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-10-20T10:29:28Z-
dc.date.available2024-10-20T10:29:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citation-
dc.identifier.otherУДК 159.9:378.011.3-051-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3914-
dc.descriptionПеред сyчасною освітою стоїть важливе завдання формyвання самостійної та самодостатньої особистості, здатної до постійного професійного розвитky, аkтивної адаптації на сyчасномy ринky праці та творчої самореалізації. Професія вчителя передбачає підвищені вимоги до особистісних і про- фесійних яkостей. Проте в сyчасномy освітньомy просторі відчyвається дефіцит психологічного ресyрсy особистості педагога. Tомy навчання y вищомy навчальномy заkладі має сприяти становленню майбyтнього педагога, формyванню його вмінь і здатності творчо виkористовyвати набyті знання та навичkи.uk_UA
dc.description.abstractАналізується психологічний супровід майбутніх педагогів.Обгрунтовано структуру психологічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагога. Представлено модель особистісного розвитку майбутнього педагога. Подано результати дослідження щодо реалізації моделі особистісного розвитку майбутнього педагога. Виділено чинники, які сприяють ефективному психологічному супроводу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університетуuk_UA
dc.subjectмодель психологічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагогаuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectструкура психологічного супроводуuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleПсихологічний супровід майбутніх педагогів як механізм формування в них особистісної професіоналізаціїuk_UA
dc.title.alternativeПсихологічний супровід майбутніх педагогів як механізм формування в них особистісної професіоналізаціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
527-Текст статті-1018-1-10-20191010.pdf286,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.