Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3914
Назва: Психологічний супровід майбутніх педагогів як механізм формування в них особистісної професіоналізації
Інші назви: Психологічний супровід майбутніх педагогів як механізм формування в них особистісної професіоналізації
Автори: Заміщак, Марія Ігорівна
Ключові слова: модель психологічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагога
особистісний розвиток
струкура психологічного супроводу
чинники
освітній процес
Дата публікації: 2022
Видавництво: Науковий вісник Херсонського державного університету
Бібліографічний опис: 
Короткий огляд (реферат): Аналізується психологічний супровід майбутніх педагогів.Обгрунтовано структуру психологічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагога. Представлено модель особистісного розвитку майбутнього педагога. Подано результати дослідження щодо реалізації моделі особистісного розвитку майбутнього педагога. Виділено чинники, які сприяють ефективному психологічному супроводу.
Опис: Перед сyчасною освітою стоїть важливе завдання формyвання самостійної та самодостатньої особистості, здатної до постійного професійного розвитky, аkтивної адаптації на сyчасномy ринky праці та творчої самореалізації. Професія вчителя передбачає підвищені вимоги до особистісних і про- фесійних яkостей. Проте в сyчасномy освітньомy просторі відчyвається дефіцит психологічного ресyрсy особистості педагога. Tомy навчання y вищомy навчальномy заkладі має сприяти становленню майбyтнього педагога, формyванню його вмінь і здатності творчо виkористовyвати набyті знання та навичkи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3914
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
527-Текст статті-1018-1-10-20191010.pdf286,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.