Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/410
Назва: The conseptual analisis of the concept "education"
Інші назви: Концептуальний аналіз концепту "виховання"
Автори: Sokol, Mariana
Ключові слова: понятійний аналіз
експлікація
педагогіка
понятійна система
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Сокол, Мар'яна Концептуальний аналіз концепту "виховання" = Sokol Mariana/ The conseptual analisis of the concept "education" / М. Сокол // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 224-236. – Текст англ. м
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Обґрунтовано теоретико-методичні засади процесу становлення і розвитку поняття «навчання» у педагогіці Проаналізовано стан означеної проблеми тенденціями розвитку зарубіжної педагогіки та науковим доробком вітчизняних учених. Визначено концептуальні характеристики експлікації цього конституента. Розкрито її структуру та історичні особливості дефініції поняття «навчання» у процесі складних і суперечливих обставин становлення української державності. Проаналізовано зміну його змісту, охарактеризовано педагогічні явища і терміни, що лежали в основі цього поняття; уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі факти, джерела і документи. Проаналізовано основні подібності та відмінності експлікації поняття «навчання». Охарактеризовано особливості формування поняття «навчання» у філософії, психології, соціології та педагогіці. На основі системного історико-педагогічного аналізу виявлено закономірності розвитку поняття «навчання» зазначеного періоду, визначено та охарактеризовано основні тенденції тлумачення його змісту у процесі еволюції освітніх систем, проаналізовано трансформацію понятійно-категорійного апарату досліджуваного періоду, з огляду на використання цього досвіду у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Упорядкування понятійно-категорійного апарату повʼязано зі структуризацією та систематизацію науково-педагогічних знань. У процесі наукового дослідження маємо тезаурусне моделювання знань, визначення і класифікація базових понять, що скорельовані на розробку моделі наукового знання у предметній площині дослідження системи основних педагогічних понять
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/410
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сокол.pdf533,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.