Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4269
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хомишак, Оксана Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-28T12:48:10Z | - |
dc.date.available | 2024-12-28T12:48:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Хомишак,О. Б. Англомовні відеокліпи YouTube яk засіб відновлення пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни / О. Хомишак // Інформаційні технології і засоби навчання.- 2023. - Том 93, №1.- С. 29–46 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4269 | - |
dc.description.abstract | Наукова розвідка презентує результати дослідження психолого-педагогічної доцільності застосування англомовних відеокліпів YouTube задля переключення уваги дітей молодшого шкільного віку під час перебування в укритті, вдома чи евакуації в умовах військових дій в Україні. На основі вивчення та аналізу достатньої кількості психолого- педагогічної, методичної літератури та навчальних програм актуалізовано проблему імплементації цифрових технологій задля організації спільної англомовної діяльності батьків і дітей молодшого шкільного віку в надзвичайних умовах. Особлива увага зосереджується на англомовних відеокліпах YouTube, що трактуються автором як ресурсно- пізнавальний засіб для дітей молодшого шкільного віку під час війни. Проаналізовано психолого-педагогічні переваги використання англомовних відеокліпів YouTube для дітей молодшого шкільного віку. Укладено рейтинг найпопулярніших англомовних дитячих YouTube-каналів. Уточнено критерії відбору англомовних відеокліпів YouTube для дітей молодшого шкільного віку. Презентовано авторський досвід просвітницької роботи серед батьків у соціальній мережі Facebook та месенджері Telegram для організації англомовної діяльності дітей під час російсько-української війни. Визначено дидактичну цінність рекомендованих англомовних відеокліпів YouTube та виокремлено їх тематику, мовний інвентар і мовленнєві функції. Продемонстровано емоційно-мотиваційний, пізнавальний і творчо-комунікативний етапи роботи з англомовними відеокліпами YouTube. Здійснено анкетування батьків щодо ефективності використання англомовних відеокліпів YouTube задля покращення психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку під час російсько-української війни. На основі аналізу результатів опитування дорослих встановлено позитивний вплив використання запропонованих англомовних відеокліпів YouTube на переключення уваги дітей молодшого шкільного віку та їх психоемоційне відновлення в умовах бойових дій. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ІТЗН | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | - |
dc.subject | відеокліпи YouTube | - |
dc.subject | ресурсно-пізнавальний засіб | - |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | - |
dc.subject | російсько-українська війна | - |
dc.title | Англомовні відеокліпи YouTube яk засіб відновлення пізнавальної активності дітей молодшого шкільного віку в умовах війни | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.