Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4305
Назва: | Формування навичок художнього конструювання у дітей дошкільного віку |
Автори: | Федорович, Анна |
Ключові слова: | конструктивна діяльність дошкільників художнє конструювання дітей форми та види дитячого конструювання етапи навчання конструюванню |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Федорович А. Формування навичок художнього конструювання у дітей дошкільного віку. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Видавничий дім «Гальветика», 2021. № 79. Том. 2. С. 166–170. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено на важливості залучення дітей дошкільного віку до конструювання як одного з видів художньо-продуктивної діяльності, що спрямована на отримання конкретного результату, а саме побудову, виготовлення виробу (продукту). Основну увагу зосереджено на послідовності організації навчання конструюванню. Художньому конструюванню дошкільники навчаються на спеціально організованих заняттях (з образотворчого мистецтва та художньої праці), у процесі ігрової діяльності (будівельно-конструктивних ігор), а також під час прогулянок (конструювання з піску, снігу, каміння), дослідно-експериментальної діяльності тощо. Для дитячого художнього конструювання характерні прийоми обстеження; спеціальні методи побудови конструкції; поєднання деталей у відповідному порядку. Алгоритм такого навчання передбачає показ прийомів та способів виготовлення конструкції; пояснення завдання із зазначенням умов, які діти мають виконати; демонстрація окремих технічних прийомів роботи; аналіз та оцінка роботи дітей і готової продукції. У закладі дошкільної освіти художньо-конструктивна діяльність здійснюється в індивідуальній чи колективній формі. Для дитячого конструювання використовують такі матеріали, як будівельний (конструктивний), природний, залишковий, текстильний, папір, картон. Залежно від освітніх завдань та віку дітей дошкільного віку малюкам поступово пропонують такі форми організації роботи з конструювання: за зразком; за моделлю; за умовами, простими кресленнями (схемами); за задумом; тематичне; каркасне; вільне. Така послідовність навчання відповідає рівням формування елементарних навичок художнього конструювання, а саме репродуктивному, виконавському, продуктивному, творчому. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4305 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 316,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.