Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4345
Назва: Упровадження арт-терапії як інноваційної технології у дошкільних закладах освіти
Автори: Городиська, Віолета Василівна
Ключові слова: арт-терапія
діти дошкільного віку
арт-терапевтичні заняття
імаготерапія
музикотерапія, фототерапія, пісочна терапія
бібліотерапія, казкотерапія, лялькотерапія,
мульт-терапія, драматерапія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Городиська В.В. Упровадження арт-терапії як інноваційної технології у дошкільних закладах освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол. : А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ. 2020. Вип. № 69. 198 с. Т. 1. С. 56-61.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність та зміст естетотерапевтичної технології “арт-терапія” та її різновиди, зосереджено увагу на технології арт-терапії в корекційно-педагогічній діяльності сучасного вихователя, що в комплексі передбачає педагогічне лікування, пропагування здоров’язбережувальних цінностей дітей через засоби художньої діяльності та мистецтва. Досліджено, що застосування арт-терапії в дошкільній освіті сприяє збереженню або відновленню здоров’я дітей та їх адаптації до умов дошкільного закладу, а безпосередня арт-терапевтична діяльність здійснювана вихователем уможливлює гармонізацію якісного розвитку особистості через сприяння її самовираженню й самопізнанню. Акцентовано на ефективності таких видів арт-терапії у закладі дошкільної освіти, як: імаготерапія, танцювально-рухова терапія, бібліотерапія, казкотерапія, драматерапія, кінотерапія, мульт-терапія, лялькотерапія, музикотерапія, фототерапія, пісочна терапія та їх короткому аналізу. Проведення в закладі дошкільної освіти таких видів арт-терапевтичної роботи дає вихователю змогу з’ясувати причини певних відхилень у поведінці та діяльності дітей і водночас відкривати у них щось нове, глибше пізнавати та краще розуміти їх, розвивати відносини з ними й адаптувати вихованців до життя в соціумі. Доведено, що використання засобів мистецтва арт-терапією здійснює: лікування і психокорекцію за допомогою малювання, ліплення, музики, фотографії, кінофільмів, книг, акторської майстерності тощо; емоційне виховання дошкільнят та врегулювання наявних конфліктів; досягнення позитивних змін в інтелектуальному, соціальному, емоційному й особистісному розвитку дитини. Узагальнено, арт-терапія дає змогу, ненав’язливо спостерігаючи за дитиною упродовж її спонтанної творчості, краще пізнати її життєві цінності й особистісні інтереси, індивідуальні риси, відчути настрій. Творча арт-терапевтична діяльність гармонійно поєднує виховний, розвивальний, діагностичний і корекційний впливи, створюючи підґрунтя для налагодження довірливих емоційних взаємин із дитиною, сприяючи її подальшій ефективній соціалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4345
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Упровадження арт-терапії.pdf229,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.