Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4377
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городиська, Віолета | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-10T08:24:40Z | - |
dc.date.available | 2025-01-10T08:24:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4377 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено пошуку ефективних е-форм та е-засобів організації навчання у сучасних онлайн-умовах закладу вищої освіти (ЗВО). У статті досліджено інтернет-освіту та інтернет-платформи для навчання майбутніх вихователів спеціальності «Дошкільна освіта», ґрунтовними для вивчення постали інтернет-сайти, інтернет-майданчики, інтернет-площадки (для пошуку навчальної інформації з фаху). З’ясовано, що нині для підготовки майбутніх фахівців найбільш затребуваними й популярними українськими освітніми онлайн-платформами стали такі інтернет-площадки: Skype, Zoom, Мoodle, Google Classroom, Microsoft Teams, Viber та ін. Розкрито сутність та зміст е-форм та е-засобів організації навчання у закладах вищої освіти, охарактеризовано їх різновиди, зосереджено увагу на е-формах: онлайн-навчання, дистанційне навчання, змішане навчання, онлайн-курси, вебінари та е-засобах: Telegram, Facebook, Instagram, освітніх вебсайтах, блогах, вебквестах, фотохостингах в онлайн-освітньому контенті. Висвітлено сутність понять «освітній вебсайт», «вебсайт закладу вищої освіти», «фотохостинг», «освітній блог», «освітній вебквест». Проведено анкетування й усне опитування студентської молоді Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, що дає підстави стверджувати про використання широкої палітри освітніх інтернет-сайтів: YouTube каналів, соціальних мереж Facebook та Telegram, блогів вихователів в Instagram, різноманітних додатків, майстер-класів, вебінарів та тренінгів у підготовці майбутніх фахівців. Доведено, що більшість респондентів (92%) обізнані з інтернет-сайтами (знають і використовують їх). З’ясовано, що для професійного становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО) 86% студентів закладів вищої освіти (ЗВО) активно користуються й позитивно ставляться до використання онлайн-ресурсів в освітньому процесі. Такий формат навчання їм «під силу» і навіть імпонує. У ході дослідження було виявлено, що онлайн-освіта та її різновиди нині є не лише вимогою часу, а й вмотивованою потребою студентської молоді. Більшість з них вважають використання освітніх інтернет-платформ для вивчення навчальних дисциплін у виші ефективними. Узагальнено, що впровадження запропонованих інтернет-майданчиків навчає студентів не лише фахово володіти глобальною мережею на освітньому рівні, а й виконувати надсучасні освітні проєкти, завдання, квести із застосуванням різноманітних платформ, гаджетів, вчить навчатися по-новому | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інтернет-платформи | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн-курсиу | uk_UA |
dc.subject | майбутні дошкільні педагоги. | uk_UA |
dc.title | Е-форми та е-засоби організації навчання майбутніх дошкільних педагогів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Е-форми та е-засоби організації навчання майбутніх дошкільних педагогів.pdf | 229,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.