Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4434
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Береза, Світлана Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-10T17:48:12Z | - |
dc.date.available | 2025-01-10T17:48:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О.І., Береза С.Б. Інтенсифікація інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольових та дидактичних ігор. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки № 4 (363), 2024. С.173−180. http://visnyk.luguniv.edu.ua/index.php/vped/issue/view/47 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4434 | - |
dc.description.abstract | В статті визначено сутність інтелектуального розвитку дитини: здійснення мисленнєво-логічних операцій, завдань, ситуацій та задач, отримання результатів та висновків. Здійснено аналіз теоретико-методологічних досліджень із теми дослідження. Визначено духовно-культурний, морально-етичний, художньо-образотворчий, естетичний, мовленнєво-розвиваючий, історично-краєзнавчий, логічно-математичний, природничо-ознайомлюючий дидактичний потенціал різноманітних ігор. Виділено етапи залучення дитини дошкільного віку до освітніх процесів для інтенсифікації інтелектуального розвитку. Вказано реалізацію навчальної, виховної та розвивальної освітніх функцій через використання сюжетно-рольових, дидактичних ігор в освітньому процесі дошкілля у різних вікових групах. Виокремлено основу організації сюжетно-рольових ігор дошкільниками через їх спостереження за працею медиків, поварів, фермерів, педагогів, а також за діяльністю людей різних професій. Виділено педагогічні умови для інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор: продумування змісту навчального та дидактичного матеріалу, планування та організація процесуального проведення дидактичних ігор, стимулювання узагальнення дошкільниками отриманих знань та закріплення нового матеріалу; створення ситуацій та вибір елементів дидактичних ігор; пізнаннєво-розвивальне спрямування здібностей дошкільників; розвиток сенсорних, логіко-математичних, мовленнєво-культурних та художньо-творчих здібностей; розподіл дидактичних ігор на простіші елементарні частини, а також синтезування у комплексні завдання; розкриття перспектив використання знань у повсякденному житті та у нестандартних ситуаціях. Визначено види дидактичних ігор для інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку: ігри з предметами (іграшками), природним матеріалом, настільно-друковані та словесні ігри. | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальний розвиток, сюжетно-рольові, дидактичні ігри, діти дошкільного віку, дошкільники, педагогічні умови для інтелектуального розвитку, пізнаннєво-розвивальне спрямування здібностей дошкільників; розвиток сенсорних, логіко-математичних, мовленнєво-культурних та художньо-творчих здібностей | uk_UA |
dc.title | Інтенсифікація інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольових та дидактичних ігор | uk_UA |
dc.title.alternative | Інтенсифікація розумового розвитку дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольових та дидактичних ігор | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко О. Береза С. Дрогобицький ДПУ.docx | 40,56 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.