Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorТрущенко, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-10T18:04:32Z-
dc.date.available2025-01-10T18:04:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГевко О., Трущенко Ю. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Розвиток суспільства та науки в умовах цифрової трансформації: матеріали VI Міжнародної студентської наукової конференції, м. Івано-Франківськ, 31 травня, 2024рік / ГО «Молодіжна наукова ліга».− Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. С.401−404. https://archive.liga.science/index.php/conference-proceedings/issue/view/inter-31.05.2024/83uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4435-
dc.description.abstractФормування всебічно розвиненої особистості неможливе без удосконалення органів чуття, адже сприймання довколишньої інформації, пропущені через органи чуття людини, складають основу її інтелекту, морально-духовного досвіду та відображаються у спілкуванні людини із іншими членами суспільства. Високий рівень відчуттєво-сенсорних властивостей індивіда складає його розумовий, виховний та діяльнісний потенціал. Сенсорний розвиток науковці розглядають як чуттєве сприймання навколишнього середовища, тобто відчуття за допомогою органів чуття: зору, слуху, дотику, нюху; удосконалення сприймання, наочних уявлень, вдосконалення всіх видів діяльності молодшого дошкільника, сприяючи до подальшого використання цих знань у самостійній пізнавальннєво-науковій, ігровій, побутовій, практичній діяльності. Малюки, які оволоділи сенсорною культурою вміють виокремлювати певні властивості об’єктів та явищ довколишнього світу, аналізувати, класифікувати й синтезувати предмети, класифікувати їх за певними властивостями чи ознаками, визначати словесно через інтерпретацію у зв’язному мовленні. Сенсорне виховання сприяє розвитку спостережливості, вмінню самостійно одержувати та удосконалювати сенсорну інформацію з різних джерел.uk_UA
dc.publisherВінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп»uk_UA
dc.subjectвсебічно розвинена особистість, сенсорний розвиток дітей дошкільного віку, розвиток інтелектуальних здібностей , дидактичні ігри, методи та прийоми сенсорного вихованняuk_UA
dc.titleСенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор.uk_UA
dc.title.alternativeСенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор.uk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Трущенко Гевко.docx23,2 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.