Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Мотичак, Назарій | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-10T18:17:02Z | - |
dc.date.available | 2025-01-10T18:17:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О.І., Мотичак Н.В. Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти / укладачі: Мисик О.С., Миськова Н.М., Онофрійчук Л.О., Пісоцька Л.С., Розгон В.В.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2024. С.460−463. https://drive.google.com/drive/folders/1XbuCa3bObIQn-kMrKfkPzuqdcq4_AjHa | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4436 | - |
dc.description.abstract | Починаючи із дошкільного віку відбувається засвоєння логічних операцій, діти середнього та старшого дошкільного віку здійснюють елементарні обчислення, вимірюють та порівнюють різні величини. Формування логіко-математичних умінь, що стануть основою математичної готовності до шкільного навчання, доцільно здійснювати під час спостережень в природі. Саме під час спостережень за природою на прогулянках, екскурсіях, під час занять, відпочинку на природі за умови створення відповідних умов відбувається інтенсивний сенсорно-пізнавальний розвиток старших дошкільнят та стимулюється їх логіко-математичний розвиток. Явища та об’єкти природи здатні захопити та привернути увагу дошкільників. Дитина зацікавлюється взаємозв’язками, які існують у природі, намагається порівняти, порахувати різновимірні предмети, визначати їх величину, множину предметів, прирівняти побачене у природі із геометричними фігурами, виокремити основні властивості, орієнтуватися в просторі та часі. | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький : ХГПА | uk_UA |
dc.subject | логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами спостережень у природі, наочні методи, практичного набуття логіко-математичного досвіду через проведення дослідів із природними об՚єктами, під час гри чи виконання трудових доручень, ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природним довкіллям під час спостережень в ігровій діяльності | uk_UA |
dc.title | Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі. | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Мотичак_ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ.docx | 18,82 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.