Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4449
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Марків, Марта | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-12T20:28:27Z | - |
dc.date.available | 2025-01-12T20:28:27Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О., Марків М. Формування дружніх взаємин у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Розвиток освіти в кризових умовах: історія, теорія, практика: зб. наук. пр. Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 27–28 квітня 2023 року) / за ред. Т. Пантюк, І. Паласевич, А. Федорович. Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. С. 195 – 201. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4449 | - |
dc.description.abstract | Розвиток та соціалізація підростаючої особистості є однією із важливих віх становлення розвинутого суспільства. Зокрема, інтенсивний розвиток людини починається із її дошкільних років життя. Тому побудова організаційно-педагогічних основ сучасної вітчизняної дошкільної освіти має бути безпосередньо пов’язана з розвитком і становленням дітей дошкільного віку. формування у них ставлення до навколишнього світу, до природного довкілля, до інших людей, тобто дружніх взаємин не тільки із однолітками, а й з усіма членами суспільства, особливо у теперішніх кризових умовах. Адже дитина дошкільного віку, формуючись, безпосередньо вступає у суспільні відносини, вчиться спілкуватися з довколишніх суспільним та природним оточенням, привчається до суспільно-корисної діяльності, потрібної не тільки їй особисто, а й усій спільноті. Зрештою, саме під час спілкування формуються особисті погляди, духовно-моральна культура, реалізуються творчі можливості та задатки. Ігрова діяльність дитини впливає не лише на її почуття, на хід думок, почуттів, а й на поведінку. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни у її психіці, що сприяє переходу до нової, вищої, стадії розвитку. Включаючись в ігрову діяльність, дитина дошкільного віку активно вливається у взаємодію в колективі, вчиться ділитися іграшками, солодощами та іншими речами із однолітками, а відтак − поважати дії, почуття та бажання інших. Дитина вчиться бути толерантною у грі, зокрема, якщо гра має змагальний характер. Дошкільник ставиться до інших не як до суперників, а як до друзів, з яким дитина змагається, і що саме змагання з іншими допомагає їй особисто удосконалитися. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка | uk_UA |
dc.subject | дружні взаємини, діти дошкільного віку, ігрова діяльність на заняттях та в позазаняттєвій діяльності, педагогічні умови налагодження дружніх взаємин, функції гри, ігри, ігрова діяльність, | uk_UA |
dc.title | Формування дружніх взаємин у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування дружніх взаємин у дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Олійник_РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ.docx | 25,66 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.