Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorКрук, Катерина-
dc.date.accessioned2025-01-12T20:48:26Z-
dc.date.available2025-01-12T20:48:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГевко О., Крук К. Формування уявлень про геометричні фігури як складова інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Розвиток освіти в кризових умовах: історія, теорія, практика: зб. наук. пр. Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 27–28 квітня 2023 року) / за ред. Т. Пантюк, І. Паласевич, А. Федорович. Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. С. 189 – 195.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4450-
dc.description.abstractГоловною метою освітніх закладів, зокрема й закладів дошкільної освіти є їх спрямованість на створення умов для інтелектуального розвитку особистості. Саме удосконаленню усіх процесів пізнання, мислення та розвитку у дітей дошкільного віку, сприятиме формування логіко-математичних уявлень, зокрема, уявлення про геометричні фігури. Отже, мета сучасного дошкілля полягає в загальнокультурному, особистісному і пізнавальному розвитку учнів, здатному забезпечити таку ключову компетенцію. Таким чином, основним фактором у формуванні уявлень про геометричні фігури у старших дошкільників є усвідомлення інформації про геометричні фігури та формування знань, умінь та навичок у власній повсякденній діяльності, а також для подальшого навчання у школі та у дорослому житті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : ДДПУ ім. І. Франкаuk_UA
dc.subjectуявлення про геометричні фігури, діти старшого дошкільного віку, інтелектуальний розвиток, форми пізнавальної діяльності, етапи формування уявлень про геометричні фігури, дидактичні ігриuk_UA
dc.titleФормування уявлень про геометричні фігури як складова інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.title.alternativeФормування уявлень про геометричні фігури як складова інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.