Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Крук, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-12T20:48:26Z | - |
dc.date.available | 2025-01-12T20:48:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О., Крук К. Формування уявлень про геометричні фігури як складова інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Розвиток освіти в кризових умовах: історія, теорія, практика: зб. наук. пр. Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 27–28 квітня 2023 року) / за ред. Т. Пантюк, І. Паласевич, А. Федорович. Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2023. С. 189 – 195. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4450 | - |
dc.description.abstract | Головною метою освітніх закладів, зокрема й закладів дошкільної освіти є їх спрямованість на створення умов для інтелектуального розвитку особистості. Саме удосконаленню усіх процесів пізнання, мислення та розвитку у дітей дошкільного віку, сприятиме формування логіко-математичних уявлень, зокрема, уявлення про геометричні фігури. Отже, мета сучасного дошкілля полягає в загальнокультурному, особистісному і пізнавальному розвитку учнів, здатному забезпечити таку ключову компетенцію. Таким чином, основним фактором у формуванні уявлень про геометричні фігури у старших дошкільників є усвідомлення інформації про геометричні фігури та формування знань, умінь та навичок у власній повсякденній діяльності, а також для подальшого навчання у школі та у дорослому житті. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка | uk_UA |
dc.subject | уявлення про геометричні фігури, діти старшого дошкільного віку, інтелектуальний розвиток, форми пізнавальної діяльності, етапи формування уявлень про геометричні фігури, дидактичні ігри | uk_UA |
dc.title | Формування уявлень про геометричні фігури як складова інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування уявлень про геометричні фігури як складова інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гавко, Крук_ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ЯК СКЛАДОВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.docx | 24,86 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.