Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4453
Назва: Формування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку засобами спостережень у природі
Інші назви: Формування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку засобами спостережень у природі
Автори: Гевко, Оксана Іванівна
Ключові слова: логіко-математичний розвиток, діти дошкільного віку, дошкільники, засоби спостережень у природі, логіко-математичні уявлення, логіка, геометричні фігури, причинно-наслідкові зв'язки, навчально-ігрові ситуації, логічні дії, математичні операції
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дрогобич : РВВ ДДПУ імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Гевко О. Формування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку засобами спостережень у природі / Пріоритетні напрями модернізації освіти : досвід, реалії, перспективи : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 7–8 квітня 2022 року) / за ред. М. Чепіль, А. Федорович. Дрогобич : РВВ ДДПУ імені Івана Франка, 2022. 186 с. С.107−114.
Короткий огляд (реферат): Проблема логіко-математичного розвитку дошкільників з поміж важливих завдань розвитку освіти, зокрема, дошкільної, набирає щораз більшої актуальності. Гармонійний розвиток підростаючої особистості відбувається на основі розвитку її психічних процесів та налагодженні функціонування логічного мислення. Сформованість логіко-математичних уявлень сприятливо спрямовує аналізування дитиною різноманітних процесів, що відбуваються у суспільстві, сприймання та засвоєння різногалузевого матеріалу, самостійне обґрунтування правильних умовиводів. Логіко-математичні уявлення дошкільників допомагають їм у подальшому узагальнювати та систематизувати знання, планувати та розробляти та коригувати алгоритми майбутніх дій, реалізувати їх у власній діяльності та шукати вирішення складних життєвих реалій та математичних завдань. Дошкільний вік є сенситивним щодо розвитку логіко-математичних уявлень, наявність яких озброює дитину системою природничо-математичних знань та умінь, здатністю до аналізу різноманітних процесів, спрямовує формування раціонального світогляду. Тому важливо правильно організувати життєдіяльність дітей на цьому віковому етапі, створити оптимальні педагогічні умови для розвитку логічного мислення малюка і навчання його основам математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4453
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.