Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4454
Назва: | INNOVATIVE PROJECTS AND STEM EDUCATION IN PERSONALITY DEVELOPMENT THROUGH THE PRISM OF ALL LINKS OF EDUCATION IN UKRAINE |
Інші назви: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ ТА STEM-ОСВІТА У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВСІХ ЛАНОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ |
Автори: | Гевко, Оксана Іванівна Савченко, Людмила Леонідівна |
Ключові слова: | pedagogue, preschool education, higher school, innovative projects, personality development, педагог, дошкільна освіта, вища школа, інноваційні проекти, розвиток особистості |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Scientific Journal of Polonia University |
Бібліографічний опис: | Hevko Oxana, Savchenko Lyudmila. Innovative projects and stem education in personality development through the prism of all links of education in Ukraine. Scientific Journal of Polonia University, 2022, 50(1), 49-58. https://doi.org/10.23856/5006 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено інноваційні проекти розвитку особистості крізь призму всіх рівнів освіти в Україні в процесі професійної підготовки педагогів закладів дошкільної освіти та вищої школи. Досліджено проблемні питання щодо теоретичної та практичної підготовки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та вищої школи. Досліджено педагогічні умови формування професійної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та вищої школи. Встановлено, що реформування освіти в Україні передбачає докорінну перебудову управлінського персоналу, що потребує значного підвищення професіоналізму керівного складу. Проаналізовано досвід застосування педагогічних інновацій у підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та вищої школи, зокрема мультимедійних лекцій, інтерактивного спілкування, ігрового моделювання, інноваційних проектів, тренінгів. Встановлено, що використання практико-орієнтованих інноваційних проектів у підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та вищої школи дозволяє їм повніше розвинути свої професійні потреби та інтереси, сприяє ознайомленню зі специфікою професійної діяльності, викликає інтерес та потреба у формуванні та застосуванні інноваційних технологій. Визначено характерні особливості STEM-освіти, які є важливими у підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та вищої школи. Досліджено, що важливим інструментом, від якого залежить ефективність становлення професійної позиції педагогів закладів дошкільної освіти та вищої школи, є постійне самовдосконалення професійної діяльності. Визначено функції процесу самовдосконалення професійної діяльності педагогів. Завдяки оновленню Законів України «Про дошкільну освіту», «Про освіту», «Про вищу освіту» та реалізації Національної доктрини розвитку освіти на 2021-2022 роки, Концепції «Нова українська школа», Концепції педагогічної освіти отримав позитивні результати навчання та вищу освіту. The paper studies the innovative projects in the development of personality through the prism of all levels of education in Ukraine in the process of professional training of pedagogues of preschool education institutions and higher school. Problematic issues concerning on theoretical and practical training of pedagogical workers of preschool education institutions and higher school are investigated. The pedagogical conditions of creation of professional competence of pedagogical workers of preschool education institutions and higher school are investigated. It is established that the reform of education in Ukraine involves a radical restructuring of the management, which requires a significant increase in the professionalism of management. The experience of applying pedagogical innovations in the training of future pedagogues of preschool education institutions and higher school is analyzed including multimedia lectures, interactive communication, game modeling, innovative projects, trainings. It is established that the use of practice-oriented innovation projects in the training of future pedagogues of preschool education institutions and higher school allows them to more fully develop their professional needs and interests, helps to acquaint with the specifics of professional activities, arouses interest and need in the formation and application of innovative technologies. The characteristic features of STEM-education have been identified, which are important in the training of future pedagogues of preschool education institutions and higher school. It is investigated that an important tool on which the effectiveness of the development of the professional position of pedagogues of preschool education institutions and higher school depends is the constant self-improvement of professional activity. The functions of the process of self-improvement of the pedagogues professional activity are determined. Thanks to the update of the Laws of Ukraine "On Preschool Education", "On Education", "On Higher Education" and the implementation of the National Doctrine of Education for 2021-2022, the Concept of "New Ukrainian School", the Concept of Pedagogical Education received positive results education and higher education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4454 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hevko О, Savchenko L Innovative projects and stem education in personality development through the prism of all links of education in Ukraine.docx | 54,73 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.