Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНабитович, Ігор Йосипович-
dc.date.accessioned2025-01-13T06:38:06Z-
dc.date.available2025-01-13T06:38:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНабитович І. Ведута Венеції, Риму та Неаполя у прозі Дарії Віконської. Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства: Збірник наукових праць. Випуск 23. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2018. С. 228-233.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460-
dc.description.abstractДарія Віконська була одним із найяскравіших представників українського мистецько-літературного простору міжвоєнного двадцятиліття ХХ віку, що послідовно займалися проблемами европеїзації української культури й виражали необхідність входження цієї літератури, мистецтва, культури загалом у европейський культурний простір. У запропонованій статті розглянуто як малярський жанр ведути реалізується в описах у її прозі трьох італійських міст – Риму, Венеції та Неаполя. Таке перенесення жанрового утворення з малярства у прозовий простір прози – характерна риса творчости Дарії Віконської. Мандрівка до Італії в 1932 році надихне Дарію Віконську на репортаж із бієнале у Венеції, подорожні нотатки у листах про Рим, на цикл етюдів у прозі про Венецію і Неаполь, які Василь Ґабор назве «чаром Венеції».uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectДарія Віконськаuk_UA
dc.subjectведутаuk_UA
dc.subject«чар Венеції»uk_UA
dc.subjectподорожні записиuk_UA
dc.subjectстафажuk_UA
dc.titleВедута Венеції, Риму та Неаполя у прозі Дарії Віконськоїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nabytovych_5.docx53,25 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.