Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Набитович, Ігор Йосипович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T06:38:06Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T06:38:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Набитович І. Ведута Венеції, Риму та Неаполя у прозі Дарії Віконської. Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства: Збірник наукових праць. Випуск 23. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2018. С. 228-233. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460 | - |
dc.description.abstract | Дарія Віконська була одним із найяскравіших представників українського мистецько-літературного простору міжвоєнного двадцятиліття ХХ віку, що послідовно займалися проблемами европеїзації української культури й виражали необхідність входження цієї літератури, мистецтва, культури загалом у европейський культурний простір. У запропонованій статті розглянуто як малярський жанр ведути реалізується в описах у її прозі трьох італійських міст – Риму, Венеції та Неаполя. Таке перенесення жанрового утворення з малярства у прозовий простір прози – характерна риса творчости Дарії Віконської. Мандрівка до Італії в 1932 році надихне Дарію Віконську на репортаж із бієнале у Венеції, подорожні нотатки у листах про Рим, на цикл етюдів у прозі про Венецію і Неаполь, які Василь Ґабор назве «чаром Венеції». | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Дарія Віконська | uk_UA |
dc.subject | ведута | uk_UA |
dc.subject | «чар Венеції» | uk_UA |
dc.subject | подорожні записи | uk_UA |
dc.subject | стафаж | uk_UA |
dc.title | Ведута Венеції, Риму та Неаполя у прозі Дарії Віконської | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nabytovych_5.docx | 53,25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.