Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Назва: Ведута Венеції, Риму та Неаполя у прозі Дарії Віконської
Автори: Набитович, Ігор Йосипович
Ключові слова: Дарія Віконська
ведута
«чар Венеції»
подорожні записи
стафаж
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Набитович І. Ведута Венеції, Риму та Неаполя у прозі Дарії Віконської. Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства: Збірник наукових праць. Випуск 23. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2018. С. 228-233.
Короткий огляд (реферат): Дарія Віконська була одним із найяскравіших представників українського мистецько-літературного простору міжвоєнного двадцятиліття ХХ віку, що послідовно займалися проблемами европеїзації української культури й виражали необхідність входження цієї літератури, мистецтва, культури загалом у европейський культурний простір. У запропонованій статті розглянуто як малярський жанр ведути реалізується в описах у її прозі трьох італійських міст – Риму, Венеції та Неаполя. Таке перенесення жанрового утворення з малярства у прозовий простір прози – характерна риса творчости Дарії Віконської. Мандрівка до Італії в 1932 році надихне Дарію Віконську на репортаж із бієнале у Венеції, подорожні нотатки у листах про Рим, на цикл етюдів у прозі про Венецію і Неаполь, які Василь Ґабор назве «чаром Венеції».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4460
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nabytovych_5.docx53,25 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.