Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorПетрина, Ірина-
dc.date.accessioned2025-01-13T17:57:28Z-
dc.date.available2025-01-13T17:57:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГевко О.І., Петрина І.Б. Дидактична гра як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції (Т. 2), м. Вінниця, 8 квітня, 2022 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022. С.36−38. https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/issue/view/inter-08.04.2022/727uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4554-
dc.description.abstractСучасний розвиток суспільства ставить нові вимоги до виховання та навчання підростаючих поколінь, до їх інтелектуального розвитку. Зокрема, увага навчальних закладів зосереджується на розвитку пам’яті, мисленнєвих процесів особистості. З дошкільного віку необхідно дітей навчати уважно слухати повідомлення вихователя, батьків, сприймати та усвідомлювати нову інформацію, розвивати просторову уяву дошкільника, формулювати власні судження та висновки, що є показниками розвинутого інтелекту. Саме розвинений інтелект дитини дошкільного віку є підґрунтям подальшого успішного навчання у школі. Основою розвинутого інтелекту особистості є здатність усвідомленого сприймання інформації, уміння синтезувати, аналізувати, виділяти головне та другорядне, порівнювати та узагальнювати отриману інформацію, потреба та уміння застосовувати інформацію у нестандартних життєвих ситуаціях. Основи цих якостей дитина засвоює під час ігрової діяльності, зокрема під час дидактичних ігор. Залучаючись до процесу малювання, конструювання, до різноманітних ігор дошкільники реалізують свої фантазії, задуми, розвиваються інтелектуально, сприймають правила, якими живе суспільство. Під час дидактичних ігор дошкільники вчаться співвідносити об’єкти, предмети, дізнаються про їх властивості, зокрема, розмір, форму, кольори, розміщення у просторі, часові характеристики тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВінниця: ГО «Європейська наукова платформа»uk_UA
dc.subjectдидактична гра, інтелектуальний розвиток, діти дошкільного віку, розвивальні іграшки, логіко-математичний розвитокuk_UA
dc.titleДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.