Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorМандзяк, Юлія-
dc.date.accessioned2025-01-13T18:44:17Z-
dc.date.available2025-01-13T18:44:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГевко О.І., Мандзяк Ю.В. Організація партнерської взаємодії вихователя з батьками дітей дошкільного віку. Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції (Т.2), м.Біла Церква, 22 жовтня, 2021 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2021. 172 с. С.95–98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4561-
dc.description.abstractРеформування національної освітньої системи на сучасному етапі розвитку суспільства має починатися з удосконалення освітнього процесу у всіх навчальних закладах, зокрема, у закладах дошкільної освіти. Успішне вирішення цієї проблеми залежить від налагодження партнерської взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу, яка включає організацію взаємодії з батьками дошкільників, збагачення їх педагогічним досвідом, донесення до них педагогами досягнень вітчизняної та зарубіжної наукової педагогіки з питань родинного виховання. Організація партнерської взаємодії має бути спрямована на узгодження вимог, зусиль та діяльності закладу дошкільної освіти і родин вихованців в інтересах дошкільників, активізацію та залучення батьків дітей дошкільного віку до навчально-виховного процесу як у закладах дошкільної освіти, так і в домашніх умовах, до надання матеріально-технічної, методичної допомоги закладу дошкільної освіти. Основою партнерської взаємодії вихователів та батьків дошкільників має бути співробітництво, взаємоповага, взаєморозуміння, взаємодовіра між сім’ями та педагогічним колективом закладу дошкільної освіти, усвідомлення кожним членом освітнього процесу ролі та відповідальності до своїх обов’язків, спільної взаємодії у плеканні та формуванні всебічно розвиненого підростаючого покоління. Об’єднання батьківсько-педагогічного партнерства має ґрунтуватися на любові та співчутті до дітей, розумінні їх внутрішнього стану, потреб, прийняття особистої позиції, інтересів та нахилів, повага до індивідуальності та неповторності дітей дошкільного віку, розуміння їх можливостей, невдач, успіхів чи проблем.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisher«Молодіжна наукова ліга». Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа»uk_UA
dc.subjectпартнерство, партнерська взаємодія з батьками, діти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleОрганізація партнерської взаємодії вихователя з батьками дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.title.alternativeОрганізація партнерської взаємодії вихователя з батьками дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.