Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4571
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Чайківська, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T19:33:49Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T19:33:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гевко Оксана, Чайківська Людмила. Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.309–314. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4571 | - |
dc.description.abstract | Інтелектуальний розвиток є центральною частиною загального психічного розвитку дошкільника в усьому його майбутньому житті. У свою чергу, інтелектуальний розвиток – це формування пізнавальних інтересів, розвитку логічного мислення, накопичення різноманітних знань і умінь. Інтенсифікація інтелектуального розвитку, формування логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку відбувається за рахунок впровадження в освітній процес дидактичних ігор, пошуково-дослідницької діяльності, розв’язування творчих задач, що сприяє впевненості в успішній реалізації запланованого розв’язку пізнавальних завдань. Для підвищення рiвня інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку, для їх особистісного зростання необхідно застосовувати: різні модифікації творчих завдань для всiх вiкових груп дошкiльних навчальних закладiв та відповідної розвивальної методики; стимулювання вихователями реалізації можливостей та здібностей старших дошкільників, їх елементарної самореалізації і само актуалізації; впровадження дидактичних ігор для інтенсифікації інтелектуального розвитку через уміння спостерігати та робити умовиводи; активізацію розвитку мислення, уяви, пам’яті, мовлення, сенсорних орієнтацій старших дошкільників через вправляння у розрізненні розмірів, форм, параметрів, кольорів, взаємооднозначності множин; максимальне задіяння інтелектуального потенціалу у самопізнанні та отриманні світогляду; сприяння мовленнєвому розвитку; ознайомлення дошкільників з навколишнім світом; методи формування у старших дошкільників елементарних математичних уявлень тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку, діти старшого дошкільного віку, , логічне мислення, розв'язок пізнавальних задач, інтелектуальна діяльність, пошуково-дослідницька, пізнавальна діяльність, логічне мислення, використання зорового, слухового, дотикового аналізаторів, | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.title.alternative | Психолого-педагогічні умови інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Чайківська ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.docx | 31,77 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.