Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4575
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Буньо, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T19:55:10Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T19:55:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гевко Оксана, Буньо Юлія. Формування уявлень про лічбу у старших дошкільників як основа математичної готовності до школи. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.41–46. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4575 | - |
dc.description.abstract | Формування мотивів майбутнього навчання в школі, інтелектуально-пізнавальної діяльності у післядошкільний період, позитивного відношення до школи є одним із першочергових завдань закладу дошкільної освіти та сім’ї у підготовці дітей дошкільного віку до школи. У формуванні математичних уявлень дітей дошкільного віку, зокрема, уявлень про число, лічбу, необхідно зосереджуватися на логіко-математичну компетентність дошкільників, що включає уміння: здійснювати обчислення, серіацію, лічбу відносно величини, маси, об’єму предметів та об’єктів, розміщенням їх у просторі, орієнтування у порядковості днів тижня, перебігу подій у часі; класифікування геометричних фігур, предметів та їхні множин за перелічуванням певних якісних ознак чисельністю сторін, кутів чи інших ознак; лічба за кількістю, порядком, із акцентуванням, що від цього змінюється довжина, висота, ширина, об’єм, маса, часовий перебіг, розташування у просторі; здійснення найпростіших усних обчислень; розв’язок елементарних арифметичних та логічних задач із лічбою, перелічуваням; стимулювання дошкільників до прояву інтересу до обчислювальної логіко-математичної діяльності; залучення дітей та стимулювання у них прагнень до знаходження власних шляхів розв’язку обчислювальних завдань; розвиток уміння розмірковувати та, при потребі швидко відновлювати та застосовувати обчислювальні знання на практиці тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | формування уявлень про лічбу, старші дошкільники, діти старшого дошкільного віку, математична готовність до школи, дидактичні ігри, блоками Дьєнеша, | uk_UA |
dc.title | Формування уявлень про лічбу у старших дошкільників як основа математичної готовності до школи. | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування уявлень про лічбу у старших дошкільників як основа математичної готовності до школи. | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Буньо _ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛІЧБУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ОСНОВА МАТЕМАТИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ШКОЛИ.docx | 31,12 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.