Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4577
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T20:14:26Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T20:14:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гевко Оксана. Використання інноваційних технологій у закладах дошкільної освіти. Збірник наукових статей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, магістрів та молодих науковців «Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» (23 жовтня 2020 року) / за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. С.61–67. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4577 | - |
dc.description.abstract | Проблема творчого всебічного розвитку підростаючого покоління, що є інтелектуальним та економічним потенціалом нашої країни є пріоритетною в сучасній освіті. Формування творчої особистості реалізується через індивідуальну роботу з дітьми дошкільного віку, застосуванням в освітньому процесі закладів дошкільної освіти інноваційних методів, що сприятимуть підвищенню рівня інтелектуального та фізичного розвитку, здатності до комунікабельності та спілкування, вміння абстрагуватися, ставити цікаві запитання, уміння узагальнювати та робити висновки, швидко адаптуватися в навколишньому середовищі. Інноваційна діяльність вихователя закладу дошкільного закладу має базуватися на впровадженні в освітній процес нових ідей, підходів, напрямів, моделей, інноваційних технологій, ґрунтуватися на суб’єкт-суб’єктній взаємодії, оволодінні педагогами як фаховими методиками, так і новаторським досвідом, на врахуванні вікових психологічних особливостей дітей дошкільного віку, плануванні навчально-виховного процесу, постійному аналізуванні освітніх проблем та внесенні коректив у педагогічний процес, досягненні оптимальних запланованих результатів, прагненні до самоосвіти, саморозвитку, адекватному усвідомленні власних професійні можливостей та професійної цінності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології, інноваційна діяльніість, інноваційні методики, діти дошкільного віку, заклади дошкільної освіти, STREAM-освіта, палички Кюізенера, блоки Дьєнеша, ігрові завдання, нетрадиційна робота з казкою, особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко О.І._ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.docx | 32,08 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.