Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorМельник, Наталія-
dc.date.accessioned2025-01-13T20:40:07Z-
dc.date.available2025-01-13T20:40:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГевко О. І., Мельник Н. М. Демократизація спілкування як чинник взаємодії педагогів та дітей дошкільного віку. Гуманізація – найкоротший шлях до особистості: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної майстерні (Кременчуцький педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, 25 вересня 2020 року) / [редактор-упорядник: О. В. Діброва, С.І.Барда]. Кременчук: Методичний кабінет, 2020. С.58–61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4581-
dc.description.abstractДемократизація системи освіти в Україні потребує посиленої уваги до спілкування педагога і дітей, що передбачає ефективну організацію навчально-виховного процесу в закладах дошкільної освіти. Провідними принципами демократизації спілкування у закладі дошкільної освіти є налагодження самоорганізації, саморозвитку як педагогів, так і дітей дошкільного віку, а також їх батьків, які мають здійснюватися на постійній активній взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу. Забезпечення різних видів діяльності дитини визначається успішним розв’язанням педагогічних ситуацій, пошуком нових вирішень конфліктів, оригінальних технологій виховання дітей дошкільного віку. Отже практична підготовка студентів до виховної роботи у закладі дошкільної освіти повинна передбачати активізацію підготовки майбутніх педагогів, основою якої має бути готовність до взаємодії з дітьми дошкільного віку як в групі, так і з кожною дитиною зокрема, що має ґрунтуватися на творчій та пошуковій самостійній роботі студентів та буде спрямована на розв’язання актуальних проблем управління виховним процесом і демократизацію взаємодії педагогів та дошкільників. Лише за дотримання демократизації у спілкуванні педагогів та дітей дошкільного віку можна досягнути партнерської взаємодії між вихователями та дошкільниками для успішного творчого формування підростаючої особистості.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherКременчук: Методичний кабінетuk_UA
dc.subjectдемократизація спілкування, взаємодія педагогів та дітей дошкільного віку, спілкування між вихователями та дітьми, налагодення гуманних, демократичних відносинuk_UA
dc.titleДЕМОКРАТИЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeДЕМОКРАТИЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.