Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4581
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Мельник, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T20:40:07Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T20:40:07Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О. І., Мельник Н. М. Демократизація спілкування як чинник взаємодії педагогів та дітей дошкільного віку. Гуманізація – найкоротший шлях до особистості: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної майстерні (Кременчуцький педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, 25 вересня 2020 року) / [редактор-упорядник: О. В. Діброва, С.І.Барда]. Кременчук: Методичний кабінет, 2020. С.58–61. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4581 | - |
dc.description.abstract | Демократизація системи освіти в Україні потребує посиленої уваги до спілкування педагога і дітей, що передбачає ефективну організацію навчально-виховного процесу в закладах дошкільної освіти. Провідними принципами демократизації спілкування у закладі дошкільної освіти є налагодження самоорганізації, саморозвитку як педагогів, так і дітей дошкільного віку, а також їх батьків, які мають здійснюватися на постійній активній взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу. Забезпечення різних видів діяльності дитини визначається успішним розв’язанням педагогічних ситуацій, пошуком нових вирішень конфліктів, оригінальних технологій виховання дітей дошкільного віку. Отже практична підготовка студентів до виховної роботи у закладі дошкільної освіти повинна передбачати активізацію підготовки майбутніх педагогів, основою якої має бути готовність до взаємодії з дітьми дошкільного віку як в групі, так і з кожною дитиною зокрема, що має ґрунтуватися на творчій та пошуковій самостійній роботі студентів та буде спрямована на розв’язання актуальних проблем управління виховним процесом і демократизацію взаємодії педагогів та дошкільників. Лише за дотримання демократизації у спілкуванні педагогів та дітей дошкільного віку можна досягнути партнерської взаємодії між вихователями та дошкільниками для успішного творчого формування підростаючої особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Кременчук: Методичний кабінет | uk_UA |
dc.subject | демократизація спілкування, взаємодія педагогів та дітей дошкільного віку, спілкування між вихователями та дітьми, налагодення гуманних, демократичних відносин | uk_UA |
dc.title | ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Мельник_ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЧИННИК ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.docx | 20,51 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.