Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрів, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2025-01-15T12:12:41Z-
dc.date.available2025-01-15T12:12:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДмитрів І. Символіка Пресвятої Трійці у «Великій гармонії» Б.-І. Антонича // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Серія: Літературознавство. – Харків: ППВ «Нове слово», 2011. − Вип. 4 (68). − Част. 2. – С. 42–49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4636-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі функціонування християнських символів у творчості Богдана-Ігоря Антонича, зокрема у збірці “Велика гармонія”. У дослідженні зроблено спробу проінтерпретувати образи-символи Бога Отця, Сина і Святого Духа та окреслити специфіку їх творення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.titleСимволіка Пресвятої Трійці у «Великій гармонії» Б.-І. Антоничаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Символіка Пресвятої Трійці у Великій гармонії Антонича.docx39,52 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.