Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4643
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Цихоцька, Мар'яна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T13:20:02Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T13:20:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О., Цихоцька М. Формування пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.230‒232. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4643 | - |
dc.description.abstract | Важливими чинниками для формування підростаючої особистості у закладах дошкільної освіти є формування їх пізнавального інтересу, тобто створення таких оптимальних умов, у яких би найяскравіше змогла проявитися пізнавальна активність усіх дітей дошкільного віку і кожного вихованця зокрема. Пізнавальні інтереси особистості, які мають враховувати особисті потреби, включати інтелектуальні, сенсорні та творчі здібності дошкільників, необхідно спрямовувати на успішне оволодіння різними видами діяльності, тобто оволодіння загальними способами дій при розв’язуванні пізнавальних, практичних та винахідницьких завдань, навчати дошкільників самостійно їх вирішувати. Розвиток пізнавальних інтересів та потреб дітей дошкільного віку, які відносяться до загальних інтересів підростаючої особистості, здійснюється у процесі засвоєння знань, умінь та навичок за різними розділами навчальних програм у закладах дошкільної освіти. Такі пізнавальні інтереси здатні розвинути психічні властивості особистості: інтелектуальні якості (ініціативність, активність, самостійність, широта та глибина знань, гнучкість мислення), особливості уяви, уваги, пам’яті (образність, нестандартність, зосередженість, точність, швидкість запам’ятовування, фіксування інформації, повнота відтворення), морально-психічні, вольові якості, тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні інтереси, діти старшого дошкільного віку, старші дошкільники, пошуково-дослідницька діяльність, пізнавальні інтереси | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.title.alternative | ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Цихоцька_ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.docx | 22,31 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.