Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Банк, Мар'яна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T13:35:30Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T13:35:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О., Банк М. Еколого-естетичне виховання дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.7‒10. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4645 | - |
dc.description.abstract | Основи екологічної та естетичної свідомості, формування екологічної культури особистості, природозберігаюче відношення людини до навколишнього середовища закладаються в дошкільному дитинстві, коли дошкільники ознайомлюються з особливостями та гармонією навколишнього середовища. Тому саме з дошкільного віку необхідно навчати дитину емоційно-естетичному сприйманню природи, розвивати у неї естетичні, інтелектуальні, гуманістично-спрямовані почуття, які спрямовані на адекватне усвідомлення власної діяльності та діяльності інших людей та влив її на навколишнє середовище, захоплення красою природи, потреба у відповідальному та гуманному ставленні до її багатств. Основа еколого-естетичного виховання визначається наявністю в особистості елементарних знань про живу та неживу природу. а також її явища: ознайомлення з елементарними відомостями про взаємозв’язки, взаємовпливи та взаємозалежності, які існують у живій природі, її значення в житті та здоров’ї людини, знання особливостей природного середовища; розуміння екологічної рівноваги та біологічного балансу у природі; усвідомлення причин та можливостей екологічних змін у природі через неузгодженість або недбалу діяльність людства; сформованості бережливо-відновлювального ставлення до природи. Позитивне естетично-екологічне ставлення дитини дошкільного віку до природи має бути не абстрактним почуттям, а свідомим бажанням дитини пізнати і захистити навколишній світ, примножити багатство і зберегти неповторність середовища, що буде підґрунтям позитивних емоцій, успішного естетичного та екологічного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | еколого-естетичне виховання, екологія, екологізація, кологічна та естетична свідомість, діти дошкільного віку, ігрова діяльність, ігри, | uk_UA |
dc.title | ЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.title.alternative | ЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Банк_ЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.docx | 21,78 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.