Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБанк, Мар'яна-
dc.date.accessioned2025-01-15T13:35:30Z-
dc.date.available2025-01-15T13:35:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко О., Банк М. Еколого-естетичне виховання дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.7‒10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4645-
dc.description.abstractОснови екологічної та естетичної свідомості, формування екологічної культури особистості, природозберігаюче відношення людини до навколишнього середовища закладаються в дошкільному дитинстві, коли дошкільники ознайомлюються з особливостями та гармонією навколишнього середовища. Тому саме з дошкільного віку необхідно навчати дитину емоційно-естетичному сприйманню природи, розвивати у неї естетичні, інтелектуальні, гуманістично-спрямовані почуття, які спрямовані на адекватне усвідомлення власної діяльності та діяльності інших людей та влив її на навколишнє середовище, захоплення красою природи, потреба у відповідальному та гуманному ставленні до її багатств. Основа еколого-естетичного виховання визначається наявністю в особистості елементарних знань про живу та неживу природу. а також її явища: ознайомлення з елементарними відомостями про взаємозв’язки, взаємовпливи та взаємозалежності, які існують у живій природі, її значення в житті та здоров’ї людини, знання особливостей природного середовища; розуміння екологічної рівноваги та біологічного балансу у природі; усвідомлення причин та можливостей екологічних змін у природі через неузгодженість або недбалу діяльність людства; сформованості бережливо-відновлювального ставлення до природи. Позитивне естетично-екологічне ставлення дитини дошкільного віку до природи має бути не абстрактним почуттям, а свідомим бажанням дитини пізнати і захистити навколишній світ, примножити багатство і зберегти неповторність середовища, що буде підґрунтям позитивних емоцій, успішного естетичного та екологічного виховання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectеколого-естетичне виховання, екологія, екологізація, кологічна та естетична свідомість, діти дошкільного віку, ігрова діяльність, ігри,uk_UA
dc.titleЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.title.alternativeЕКОЛОГО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.