Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЯценко, Роксолана-
dc.date.accessioned2025-01-15T13:45:57Z-
dc.date.available2025-01-15T13:45:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко О., Яценко Р. Психолого-педагогічні основи формування готовності в дошкільників до навчання у школі. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.242‒246.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4647-
dc.description.abstractРеформаційні процеси сучасного освітнього простору вимагають забезпечення наступності між суміжними ланками освіти, зокрема між дошкільною та загальноосвітньою. Формування готовності дитини до навчання в школі є важливою проблемою сучасної педагогічної науки, адже при навчанні в школі змінюється спосіб життя та діяльності дитини, змінюються її обов’язки, що зумовлюють індивідуальний розвиток та зміну психолого-педагогічних особливостей дитини у молодшому шкільному віці. Провідна діяльність молодшого школяра, порівняно із дошкільником, змінюється з ігрової на навчальну, в основі якої лежить нова соціальна позиція, мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Підготовка дітей до школи є комплексним, інтегрованим та багатокомпонентним явищем, що включає, як загальну, так і спеціальну підготовку, що визначає готовність дитини до школи. Ці складові є взаємозумовленими, хоча кожна з них має свою психологічну й педагогічну специфіку. готовність до навчання в школі визначається цілісністю системи взаємозалежних якостей особистості дошкільника, що включає рівень сформованості механізмів вольової регуляції особливості мотивації дитини дошкільного віку, рівня розвитку її пізнавальної, аналітико-синтетичної діяльності. У результаті організації тривалої спільної роботи сім’ї та закладів дошкільної освіти, спрямування навчально-виховної діяльності дитини дошкільного віку забезпечується достатній рівень загального фізичного і психічного розвитку дошкільника, що й обумовлює його подальше успішне навчання в школі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectформування готовності до навчання у школі, діти дошкільного віку, дошкільники, готовність дитини до школиuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.