Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Яценко, Роксолана | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T13:45:57Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T13:45:57Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О., Яценко Р. Психолого-педагогічні основи формування готовності в дошкільників до навчання у школі. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.242‒246. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4647 | - |
dc.description.abstract | Реформаційні процеси сучасного освітнього простору вимагають забезпечення наступності між суміжними ланками освіти, зокрема між дошкільною та загальноосвітньою. Формування готовності дитини до навчання в школі є важливою проблемою сучасної педагогічної науки, адже при навчанні в школі змінюється спосіб життя та діяльності дитини, змінюються її обов’язки, що зумовлюють індивідуальний розвиток та зміну психолого-педагогічних особливостей дитини у молодшому шкільному віці. Провідна діяльність молодшого школяра, порівняно із дошкільником, змінюється з ігрової на навчальну, в основі якої лежить нова соціальна позиція, мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Підготовка дітей до школи є комплексним, інтегрованим та багатокомпонентним явищем, що включає, як загальну, так і спеціальну підготовку, що визначає готовність дитини до школи. Ці складові є взаємозумовленими, хоча кожна з них має свою психологічну й педагогічну специфіку. готовність до навчання в школі визначається цілісністю системи взаємозалежних якостей особистості дошкільника, що включає рівень сформованості механізмів вольової регуляції особливості мотивації дитини дошкільного віку, рівня розвитку її пізнавальної, аналітико-синтетичної діяльності. У результаті організації тривалої спільної роботи сім’ї та закладів дошкільної освіти, спрямування навчально-виховної діяльності дитини дошкільного віку забезпечується достатній рівень загального фізичного і психічного розвитку дошкільника, що й обумовлює його подальше успішне навчання в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | формування готовності до навчання у школі, діти дошкільного віку, дошкільники, готовність дитини до школи | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ | uk_UA |
dc.title.alternative | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Яценко_ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ.docx | 21,62 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.