Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Боднар, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T14:19:02Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T14:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О., Боднар К. Інноваційна діяльність вихователя в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. С.21‒23. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654 | - |
dc.description.abstract | Удосконалення системи освіти, зокрема дошкільної потребує її оновлення, тобто застосування інноваційної педагогічної творчої діяльності. Мотиваційний компонент забезпечує передумови для відповідальності вихователів закладів дошкільної освіти за прийняття педагогічних рішень, усвідомлення ними значущості власної інноваційної діяльності для професійного саморозвитку, соціального утвердження для розвитку потенційних творчих здібностей дошкільника. Вихователь має прагнути до постійного здійснення самооцінювання, самоаналізу, самовдосконалюючи власну педагогічну діяльність. Інноваційна вмотивованість вихователя активізує, ціле спрямовує педагога, спонукає його до постійного опрацювання психолого-педагогічної літератури, здійснення науково-дослідницької діяльності. Такий педагог відрізняється здатністю до подолання труднощів у досягненні результатів, потребою аналізувати, створювати, накопичувати власний, національний та зарубіжний професійний досвід, готовність вихователя до інноваційної діяльності. Потреба вихователя удосконалювати власні знання про сутність, види, ознаки та специфіку інноваційних педагогічних технологій, а також уміння і навички із застосування інноваційних педагогічних технологій у структурі власної професійної діяльності є результатом когнітивно-пізнавальної діяльності, яка характеризується обсягом знань, що включає її глибину, ширину, системність, корегуючи та удосконалюючи тим самим стиль мислення педагога та впливає на сформованість умінь і навичок вихователя. Інноваційна діяльність педагога передбачає ряд професійних знань (загальнотеоретичні, методологічні, уміння успішно застосовувати інноваційні педагогічні технології, набуття позитивного педагогічного досвіду) та умінь (комунікативних, гностичних, проектувальних). | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність вихователя, освітній процес, заклади дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Боднар_ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.docx | 17,11 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.