Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Оксана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Биців, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T14:34:27Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T14:34:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гевко О. Биців М. Сутність і структура професійно-творчого потенціалу вихователя в організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.41‒49. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі постає двоєдине завдання розвитку освіти в Україні − здійснити у дітей і молоді здатність бажання та вміння навчатися протягом життя, щоб завжди бути компетентними й конкурентоспроможними, а також навчити того, що буде основою, методологією життя й діяльності людини. Тому, важливо забезпечити індивідуальну й самостійну роботу студентів, перебудувати зміст і навчальні методики на компетентісних засадах. За цих умов сформується інноваційна людина, для якої знання і професійна творчість – фундамент життя. Професійно-творчий потенціал вихователя зумовлюється його особистісними психофізіологічними якостями та умовами, в яких він здійснює діяльність. Це універсальна, цілісна якість, яка має певну структуру і змістовну визначеність, різні рівні, аспекти, сфери прояву і підкоряється певному загальному принципу, діє як єдиний механізм, спрямований на досягнення результату. Він виявляється у природній здатності вихователя вирішувати конкретні професійні ситуації у нестандартний спосіб, шукати і знаходити шляхи і ефективні методи вирішення професійних проблем. У цьому сенсі наявність професійно-творчого потенціалу є запорукою здатності вихователя до інновацій, нетрадиційного вирішення традиційних завдань, що виникають в педагогічному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | структура професійно-творчого потенціалу, вихователь, педагог, організація освітнього процесу, заклади дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Теза | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гевко, Биців_СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.docx | 20,7 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.