Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБиців, Марія-
dc.date.accessioned2025-01-15T14:34:27Z-
dc.date.available2025-01-15T14:34:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко О. Биців М. Сутність і структура професійно-творчого потенціалу вихователя в організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.41‒49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655-
dc.description.abstractНа сучасному етапі постає двоєдине завдання розвитку освіти в Україні − здійснити у дітей і молоді здатність бажання та вміння навчатися протягом життя, щоб завжди бути компетентними й конкурентоспроможними, а також навчити того, що буде основою, методологією життя й діяльності людини. Тому, важливо забезпечити індивідуальну й самостійну роботу студентів, перебудувати зміст і навчальні методики на компетентісних засадах. За цих умов сформується інноваційна людина, для якої знання і професійна творчість – фундамент життя. Професійно-творчий потенціал вихователя зумовлюється його особистісними психофізіологічними якостями та умовами, в яких він здійснює діяльність. Це універсальна, цілісна якість, яка має певну структуру і змістовну визначеність, різні рівні, аспекти, сфери прояву і підкоряється певному загальному принципу, діє як єдиний механізм, спрямований на досягнення результату. Він виявляється у природній здатності вихователя вирішувати конкретні професійні ситуації у нестандартний спосіб, шукати і знаходити шляхи і ефективні методи вирішення професійних проблем. У цьому сенсі наявність професійно-творчого потенціалу є запорукою здатності вихователя до інновацій, нетрадиційного вирішення традиційних завдань, що виникають в педагогічному процесі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectструктура професійно-творчого потенціалу, вихователь, педагог, організація освітнього процесу, заклади дошкільної освітиuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeСУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИХОВАТЕЛЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.