Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorДутко, Романія-
dc.date.accessioned2025-01-15T14:46:26Z-
dc.date.available2025-01-15T14:46:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко О., Дутко Р. Особливості використання дидактичного матеріалу у логіко-математичному розвитку старших дошкільників. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.78‒80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4656-
dc.description.abstractВ основу змістових ліній логіко-математичного аспекту Базового компонента дошкільної освіти в Україні покладено як математичні, так і логічні операції. Адже педагог має озброїти дитину насамперед умінням жити, сприймати життя в цілісності, а це значно складніше, ніж окремо формувати системи знань та умінь з математики, природознавства, грамоти тощо. Джерелами будь-яких, зокрема математичних, знань є вся природа та об’єкти, створені людиною; взаємодіючи з ними, дитина пізнає навколишній світ. Усі об’єкти як субстанція динамічної дійсності розміщені у просторі і мають форму та різноманітні властивості. Суттєвий зміст знань, які узагальнюються і систематизуються засобами математичної теорії про ці об’єкти, абстраговані від матеріального змісту поняття про кількісні і просторові співвідношення між величинами. Розташування навколишніх об’єктів дає змогу дитині спочатку пізнавати просторові співвідношення між ними та їх форму. Особливості дидактичного матеріалу цілком визначаються тими конкретними завданнями, які ставить вихователь до кожного заняття, гри, спостереження. Дидактичний матеріал добирається залежно від рівня засвоєних знань, періоду навчання. Дошкільною дидактикою передбачається навчання математичних знань у певній системі. На основі вже відомого засвоюється нове, що, в свою чергу, виступає передумовою формування більш складних знань та умінь.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectособливості використання дидактичного матеріалу, логіко-математичний розвиток, діти старшого дошкільного віку, старші дошкільникиuk_UA
dc.titleОсобливості використання дидактичного матеріалу у логіко-математичному розвитку старших дошкільників.uk_UA
dc.title.alternativeОсобливості використання дидактичного матеріалу у логіко-математичному розвитку старших дошкільників.uk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гевко, Дутко _Особливості використання дидактичного матеріалу.docx15,68 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.