Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/486
Назва: Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників як педагогічна проблема
Автори: Гириловська, Ірина
Ключові слова: моніторинг
етапи моніторингу
професійна компетентність
професійна підготовка
майбутній кваліфікований робітник
професійно-технічний навчальний заклад
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників як педагогічна проблема / І. Гириловська. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 21-25.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників як педагогічної проблеми; обґрунтовано авторське бачення понять “професійна компетентність випускника професійно-технічного навчального закладу”, “професійна підготовка майбутнього кваліфікованого робітника”; уточнено поняття “моніторинг якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників”; виокремлено та охарактеризовано етапи проведення моніторингу якості професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/486
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131338-Ірина Гириловська-281950-1-10-20180516.pdf245,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.