Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/487
Назва: Інтегративний підхід до навчального процесу в контексті соціалізації майбутніх фахівців технічного профілю
Автори: Пастирська, Ірина
Якимович, Ольга
Ключові слова: соціалізація
інтеграція
інтегративний підхід
навчальний процес
зміст освіти
професійна підготовка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Пастирська, Ірина. Інтегративний підхід до навчального процесу в контексті соціалізації майбутніх фахівців технічного профілю / І. Пастирська, О. Якимович. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 26-30.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтувано доцільність інтегративного підходу як засобу соціалізації студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано впровадження у навчальний процес інтегративних курсів з метою вирішення проблеми співвідношення базових та гуманітарних предметів у вузах технічного профілю. У процесі соціалізації студентської молоді інтеграційні процеси спроможні забезпечити формування мотивації до професійної діяльності, адаптації студентів і випускників в умовах реального соціального середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/487
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131339-Ірина Пастирська, Ольга Якимович-281952-1-10-20180516.pdf243,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.