Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/487
Назва: | Інтегративний підхід до навчального процесу в контексті соціалізації майбутніх фахівців технічного профілю |
Автори: | Пастирська, Ірина Якимович, Ольга |
Ключові слова: | соціалізація інтеграція інтегративний підхід навчальний процес зміст освіти професійна підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Пастирська, Ірина. Інтегративний підхід до навчального процесу в контексті соціалізації майбутніх фахівців технічного профілю / І. Пастирська, О. Якимович. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 26-30. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтувано доцільність інтегративного підходу як засобу соціалізації студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано впровадження у навчальний процес інтегративних курсів з метою вирішення проблеми співвідношення базових та гуманітарних предметів у вузах технічного профілю. У процесі соціалізації студентської молоді інтеграційні процеси спроможні забезпечити формування мотивації до професійної діяльності, адаптації студентів і випускників в умовах реального соціального середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/487 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
131339-Ірина Пастирська, Ольга Якимович-281952-1-10-20180516.pdf | 243,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.