Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4877
Назва: Формування мовної особистості вчителя початкової школи у процесі фахової підготовки
Автори: Кравченко-Дзондза, Олена Енеївна
Ключові слова: компетентнісний підхід
культурологічний підхід
особистісно-орієнтовний підхід
мовна особистість
лінгводидактика
компетентніст
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Кравченко-Дзондза, Олена. Формування мовної особистості вчителя початкової школи у процесі фахової підготовки / О. Кравченко-Дзондза // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 405-412. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено науково-методичні засади формування мовної особистості майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано різні погляди і підходи до аналізу мовної особистості, які визначають основну складову цього поняття. Зосереджено увагу на тому, що формування мовної особистості залежить від багатьох чинників і факторів впливу на її функціонування. Обґрунтовано доцільність врахування загальних лінгводидактичних особливостей та компетентнісного, культурологічного, особистісно-орієнтовного підходів процесу формування мовної особистості. Оптимальний підбір ефективних методів, прийомів та засобів сприятимуть формуванню мовної особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4877
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кравченко-дзондза.pdf395,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.