Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4877
Назва: | Формування мовної особистості вчителя початкової школи у процесі фахової підготовки |
Автори: | Кравченко-Дзондза, Олена Енеївна |
Ключові слова: | компетентнісний підхід культурологічний підхід особистісно-орієнтовний підхід мовна особистість лінгводидактика компетентніст |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Кравченко-Дзондза, Олена. Формування мовної особистості вчителя початкової школи у процесі фахової підготовки / О. Кравченко-Дзондза // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 405-412. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено науково-методичні засади формування мовної особистості майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано різні погляди і підходи до аналізу мовної особистості, які визначають основну складову цього поняття. Зосереджено увагу на тому, що формування мовної особистості залежить від багатьох чинників і факторів впливу на її функціонування. Обґрунтовано доцільність врахування загальних лінгводидактичних особливостей та компетентнісного, культурологічного, особистісно-орієнтовного підходів процесу формування мовної особистості. Оптимальний підбір ефективних методів, прийомів та засобів сприятимуть формуванню мовної особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4877 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 3 (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кравченко-дзондза.pdf | 395,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.