Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4941
Назва: Формування національно-мовної особистості фахівця початкової освіти лінгвокультурологічними засобами
Автори: Сугейко, Любов
Ключові слова: лінгводидактика
лінгвокультурологічний принцип
національна свідомість
лінгвокультурологічні завдання: акумулятивні, асоціативні, аналітичні, креативно-конструктивні
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Сугейко, Любов. Формування національно-мовної особистості фахівця початкової освіти лінгвокультурологічними засобами / Л. Сугейко // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 536-543.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації навчання української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історії про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента та різні класифікації мовознавців щодо видів вправ та їх змістового наповнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4941
Розташовується у зібраннях:Вип. 1 (2015)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сугейко.pdf410,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.