Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4941
Назва: | Формування національно-мовної особистості фахівця початкової освіти лінгвокультурологічними засобами |
Автори: | Сугейко, Любов |
Ключові слова: | лінгводидактика лінгвокультурологічний принцип національна свідомість лінгвокультурологічні завдання: акумулятивні, асоціативні, аналітичні, креативно-конструктивні |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Сугейко, Любов. Формування національно-мовної особистості фахівця початкової освіти лінгвокультурологічними засобами / Л. Сугейко // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 536-543. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації навчання української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історії про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента та різні класифікації мовознавців щодо видів вправ та їх змістового наповнення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4941 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 1 (2015) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
сугейко.pdf | 410,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.