Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДаньків, Олеся Омельянівна-
dc.contributor.authorСтолярчук, Ігор Дмитрович-
dc.contributor.authorГольський, Віталій Богданович-
dc.contributor.authorПаньків, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorУгрин, Юрій Орестович-
dc.contributor.authorЛешко, Роман Ярославович-
dc.contributor.authorБритан, Віктор Богданович-
dc.contributor.authorКузик, Олег Васильович-
dc.date.accessioned2025-02-06T12:13:50Z-
dc.date.available2025-02-06T12:13:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4982-
dc.description.abstractАнотація Формулювання проблеми. Мотивація навчання є одним з найважливіших аспектів, який потребує уваги. Застосування традиційних методів навчання часто зменшує зацікавленість сучасних учнів у вивченні фізики. Важливу роль відіграє практичне дослідження законів збереження імпульсу та механічної енергії на уроках фізики. Однак, реалізація простих експериментів для підтвердження цих законів іноді зустрічається з певними фізичними проблемами, зокрема, такими як складність визначення миттєвої швидкості. Традиційні методи вимірювання можуть бути недостатньо точними або обтяжливими для учнів, що ускладнює їхнє розуміння основних фізичних принципів. Розроблена у даній роботі методика ефективно поєднує реальний фізичний експеримент із сучасними комп’ютерними технологіями та покликана підвищити як ефективність навчання, так і пізнавальний інтерес учнів до вивчення фізики. Матеріали і методи. Дослідження передбачало аналіз і систематизацію наукових публікацій щодо використання сучасних інформаційних технологій (смартфона та обчислювальних систем) на уроках фізики та у домашніх умовах для виконання домашніх лабораторних робіт. Також ми провели опитування вчителів фізиків та студентів (60 респондентів) щодо можливості та необхідності проведення фізичного експерименту з використанням смартфона та систем комп’ютерної математики. Результати. Розроблено метод дослідної перевірки законів збереження імпульсу та механічної енергії з використанням обчислювальних систем та відеокамери смартфона, який полягає у відеофіксації механічного руху тіла (в окремих випадках у сповільненому режимі), подальшій конвертації відео у набір кадрів формату jpg та обробці отриманих рисунків засобами обчислювальних систем. Запропонований метод дозволяє визначати миттєву швидкість тіла до 60 м/с. Висновки. Запропонований метод може бути використаний як на уроках фізики, так і при виконанні домашніх лабораторних робіт чи учнівських проєктів, де є необхідність визначати координати, миттєву швидкість, прискорення, імпульс та кінетичну енергію тіла.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчання фізикиuk_UA
dc.subjectзакон збереження імпульсуuk_UA
dc.subjectзакон збереження енергіїuk_UA
dc.subjectсмартфонuk_UA
dc.subjectобчислювальні системиuk_UA
dc.titleДослідна перевірка законів збереження імпульсу та енергії у шкільному курсі фізики з використанням обчислювальних системuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-395-dankiv.pdf4,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.