Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/502
Назва: Development of students’ talents in ukrainian higher education schools
Інші назви: Розвиток обдарованості студентської молоді у ЗВО України
Автори: Ревть, Алла
Карпенко, Ореста
Ключові слова: обдарованість
обдарована студентська молодь
заклади вищої освіти
Україна
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ревть, Алла Розвиток обдарованості студентської молоді у ЗВО України / А. Ревть, О. Карпенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. – Вип. 11/43 : Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено комплексний аналіз вітчизняних і зарубіжних напрацювань з питань обдарованості в цілому та обдарованості студентської молоді зокрема; обґрунтовано поняття “обдарованість”; розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено і систематизовано ознаки, види, функції та узагальнено якості обдарованої особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до процесу розвитку обдарованості студентської молоді та представлено результати дослідження стану розвитку обдарованості студентської молоді у закладі вищої освіти. Досліджено й визначено зміст, форми та методи роботи з обдарованими студентами у закладах вищої освіти України. Охарактеризовано соціальні умови вирішення проблем особистісної соціальної самореалізації і професійного самовизначення обдарованих студентів у нових соціально-економічних умовах. Розкрито шляхи соціальної роботи, які налаштовані на сприяння виявленню та розвитку природних задатків молоді на професійному рівні, а також адресна підтримка кожної талановитої особистості і подальшого розвитку здібностей та обдарованості особистості, її успішної творчої самореалізації. На основі проведеного дослідження було виявлено стан розвитку компонентів обдарованості у студентів вищих навчальних закладів та визначено, які саме форми роботи зі студентською молоддю найбільш сприяють розвитку здібностей. Акцентовано увагу на тому, що існує необхідність розробки комплексної методики діагностики обдарованості, зокрема визначення рівня загальних здібностей особистості, особливостей інтелекту і креативності (здатності до творчості), а також мотивації, що знаходить своє відображення у численних публікаціях вітчизняних та зарубіжних науковців
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/502
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ревть.pdf737,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.