Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотович, Віра Василівна-
dc.date.accessioned2025-02-22T17:35:34Z-
dc.date.available2025-02-22T17:35:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationParticularities of the sustem of fhilological education (January 30 – March 12, 2023). Wloclawek, 2023. S. 56–60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5158-
dc.description.abstractУ статті з'ясовано, що осягнення мови як антропоцентричного феномену – одна з провідних засад розвитку сучасної ономастики, адже власна назва чи не найбільшою мірою експлікує людський чинник, актуалізуючи номінативні інтенції суб’єкта ономастичної номінації, зумовлені духовними цінностями та історико-культурним ландшафтом епохи, архетипними образами й уявленнями носіїв мови. Тож не випадково сьогодні назріла особлива потреба формувати професійні компетентності сучасного вчителя-філолога засобами ономастичного матеріалу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectономастика; назвотворення; професійні компетентності; вчитель-філологuk_UA
dc.titleРоль ономастики як галузі мовознавства у формуванні професійної компетентності сучасного вчителя-філологаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котович В. Роль ономастики.docx28,06 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.