Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5165
Назва: | Особливості використання мовних одиниць різних рівнів у професійному мовленні вчителя |
Автори: | Лужецька, Леся Богданівна |
Ключові слова: | професійне мовлення культура професійного мовлення мовні одиниці різних рівнів комунікативна ситуація учитель початкової школи |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Лужецька, Леся. Особливості використання мовних одиниць різних рівнів у професійному мовленні вчителя / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2016. - С. 426-434. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про культуру професійного мовлення вчителя початкової школи як основу його загальної культури; зазначено, що висока культура мовлення педагога є основою його успішної професійної діяльності, передумовою формування духовної культури, досягнення успіху в кар’єрному зростанні; підкреслено, що культура мовлення вимагає від мовця доречного вибору тих мовних одиниць, які найбільшою мірою відповідали б конкретній мовленнєвій ситуації. Наголошено на особливостях уживання мовних одиниць різних рівнів у мовленні вчителя; проаналізовано погляди окремих учених на ті чи ті мовні одиниці та особливості їх використання у мовленні; зроблено висновок про те, що культура професійного мовлення має національне й соціальне значення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5165 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 2 (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька (2).pdf | 370,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.