Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5165
Назва: Особливості використання мовних одиниць різних рівнів у професійному мовленні вчителя
Автори: Лужецька, Леся Богданівна
Ключові слова: професійне мовлення
культура професійного мовлення
мовні одиниці різних рівнів
комунікативна ситуація
учитель початкової школи
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лужецька, Леся. Особливості використання мовних одиниць різних рівнів у професійному мовленні вчителя / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2016. - С. 426-434.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про культуру професійного мовлення вчителя початкової школи як основу його загальної культури; зазначено, що висока культура мовлення педагога є основою його успішної професійної діяльності, передумовою формування духовної культури, досягнення успіху в кар’єрному зростанні; підкреслено, що культура мовлення вимагає від мовця доречного вибору тих мовних одиниць, які найбільшою мірою відповідали б конкретній мовленнєвій ситуації. Наголошено на особливостях уживання мовних одиниць різних рівнів у мовленні вчителя; проаналізовано погляди окремих учених на ті чи ті мовні одиниці та особливості їх використання у мовленні; зроблено висновок про те, що культура професійного мовлення має національне й соціальне значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5165
Розташовується у зібраннях:Вип. 2 (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька (2).pdf370,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.