Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5173
Назва: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВОЛЬОВОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ |
Автори: | Дуб Віра Григорівна |
Ключові слова: | майбутні психологи, професійне становлення, навчальна діяльність, вольова саморегуляція. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Дуб В. Г. Психологічні особливості вольової саморегуляції майбутніх психологів. Проблеми гуманітарних наук. Психологія. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2024. Вип. 53. С. 34–38 |
Серія/номер: | Психологія;Випуск 53 |
Короткий огляд (реферат): | . Актуальність дослідження психологічних особливостей вольової саморегуляції майбутніх психологів визначається особистісними та професійними вимогами до фахівців. Вважаємо, що високий рівень розвитку вольової саморегуляції у майбутніх психологів є запорукою їх ефективної професійної діяльності в майбутньому. У статті вказано, що проблема саморегуляції особистості є предметом дослідження багатьох українських науковців, які вказують на багатоаспектність та складність даного поняття. Констатовано, що вольова саморегуляція виражається у вольовій дії. Вважаємо, що здатність до вольової саморегуляції є основою саморегуляції загалом, оскільки вона є структурною частиною різних процесів і систем з якими пов'язана саморегуляція. Саморегуляція є важливою в навчальній діяльності майбутніх психологів, оскільки саме через неї здійснюється мобілізація та інтеграція особистісних характеристик студентів під час навчання. Вважаємо, що процес вольової саморегуляції буде ефективним лише тоді, коли чітко буде усвідомлюватися самими студентами. Усвідомлення процесу вольової саморегуляції вплине на визначення студентами сильних та слабких сторін, планування конкретних цілей для покращення своєї навчальної діяльності та контроль за ефективністю діяльності. Проведене емпіричне дослідження виявило різні рівні розвитку вольової саморегуляції у майбутніх психологів. В загальній сукупності переважають середні показники розвитку загального рівня вольової саморегуляції та окремих її показників – самовладання й наполегливість. Проте, насторожує домінування низького рівня вольової саморегуляції над високим. Припускаємо, що такі результати притаманні лише студентам першого курсу та пов'язані з особливостями їх входження в навчальне середовище. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5173 |
ISSN: | ISSN 2312-8437 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТАТТЯ.docx | 59,37 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.