Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузик, Олег Васильович | - |
dc.contributor.author | Даньків, Олеся Олельянівна | - |
dc.contributor.author | Столярчук, Ігор Дмитрович | - |
dc.contributor.author | Лешко, Роман Ярославович | - |
dc.contributor.author | Паньків, Людмила Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-03T12:14:36Z | - |
dc.date.available | 2025-03-03T12:14:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.26661/2786-5622-2024-4-04 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5237 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу теми «Світлові явища» в тій її частині, яка стосується вивчення фізичної природи кольору світла та кольору предметів. Розглянуто основні питання, з якими в учнів найчастіше виникають проблеми: пояснення фізичної природи кольору тіл, нерозуміння різних підходів до змішування кольорів (адитивне та субтрактивне) та відсутність правильного розуміння понять дзеркального та дифузного відбивання. Наголошено на необхідності інтегрованого підходу у вивченні даної теми, оскільки розуміння формування зору передбачає знання з різних дисциплін. Представлено систематизований методичний матеріал, який дозволяє інтегрувати знання з фізики та образотворчого мистецтва і може бути корисним для вчителя фізики. Запропонований дидактичний підхід має важливу перевагу: він дає учням змогу інтегрувати знання з різних галузей науки, щоб самостійно усунути проблему недостатньої інформації для усвідомленого сприйняття і розуміння теми «Світлові явища», яка виникає, якщо пояснюють навчальний матеріал, спираючись лише на знання з однієї дисципліни. Це сприятиме ефективному навчанню, допомагаючи учням формувати цілісне уявлення про світ, розвивати мислення і підвищувати мотивацію до освітньої діяльності. Проведене дослідження допоможе вчителю систематизувати інформацію про формування кольоросприйняття, спираючись на знання з різних галузей науки. Поєднання понятійно-категоріального апарату, законів та методів досліджень фізики, біології, фізіології, інформатики та мистецтва дозволить ефективно пояснювати учням природу світлових явищ і заохочувати їх до активної участі в освітньому процесі, сприяти розвитку навичок дослідницької діяльності та творчого мислення. Такий підхід дозволить учням не тільки краще зрозуміти фізичну природу світла і кольору, але й сприятиме підвищенню художньо-естетичного рівня особистості й вихованню емоційно-естетичного ставлення до довкілля. Також інтегрований підхід у навчанні стимулює учнів до самостійного творчого пошуку нових знань, до розвитку через розв’язування творчих задач, застосування отриманих знань на практиці, зокрема для реалізації власних STEAM-проєктів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.title | Деякі методичні аспекти вивчення теми «Світлові явища» в курсі фізики 9-го класу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
journalsofznu.zp.ua_pedagogics № 4_2024_сайт-сторінки.pdf | 452,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.