Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛужецька, Леся Богданівна-
dc.date.accessioned2025-03-12T07:58:45Z-
dc.date.available2025-03-12T07:58:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛужецька, Леся Богданівна. Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи / Л. Б. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Венжинович, О. Демськата, Л. Мацевко-Бекерська ін. ; гол. ред. С. Альбота. - Дрогобич : Посвіт, 2021. - С. 188-196.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320-
dc.description.abstractУ статті йдеться про необхідність формування в учнів початкової школи орфографічної грамотності, що є основною метою засвоєння правопису; наголошено на тому, що робота над формуванням і вдоскона-ленням орфографічної грамотності молодших школярів має бути систематичною й відбуватися на комунікативно-діяльнісній основі; обґрунтовано значення правописних норм для становлення грамотної особистості. Зазначено, як важливо виробити в учнів на основі теоретичних знань практичні правописні вміння.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectорфографічна грамотністьuk_UA
dc.subjectорфограмаuk_UA
dc.subjectписемне мовленняuk_UA
dc.subjectорфографічні правилаuk_UA
dc.titleКoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 7 (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька (2).pdf378,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.