Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лужецька, Леся Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T07:58:45Z | - |
dc.date.available | 2025-03-12T07:58:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Лужецька, Леся Богданівна. Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи / Л. Б. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Венжинович, О. Демськата, Л. Мацевко-Бекерська ін. ; гол. ред. С. Альбота. - Дрогобич : Посвіт, 2021. - С. 188-196. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкової школи орфографічної грамотності, що є основною метою засвоєння правопису; наголошено на тому, що робота над формуванням і вдоскона-ленням орфографічної грамотності молодших школярів має бути систематичною й відбуватися на комунікативно-діяльнісній основі; обґрунтовано значення правописних норм для становлення грамотної особистості. Зазначено, як важливо виробити в учнів на основі теоретичних знань практичні правописні вміння. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | орфографічна грамотність | uk_UA |
dc.subject | орфограма | uk_UA |
dc.subject | писемне мовлення | uk_UA |
dc.subject | орфографічні правила | uk_UA |
dc.title | Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 7 (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька (2).pdf | 378,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.