Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320
Назва: Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи
Автори: Лужецька, Леся Богданівна
Ключові слова: орфографічна грамотність
орфограма
писемне мовлення
орфографічні правила
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Лужецька, Леся Богданівна. Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи / Л. Б. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Венжинович, О. Демськата, Л. Мацевко-Бекерська ін. ; гол. ред. С. Альбота. - Дрогобич : Посвіт, 2021. - С. 188-196.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкової школи орфографічної грамотності, що є основною метою засвоєння правопису; наголошено на тому, що робота над формуванням і вдоскона-ленням орфографічної грамотності молодших школярів має бути систематичною й відбуватися на комунікативно-діяльнісній основі; обґрунтовано значення правописних норм для становлення грамотної особистості. Зазначено, як важливо виробити в учнів на основі теоретичних знань практичні правописні вміння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320
Розташовується у зібраннях:Вип. 7 (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька (2).pdf378,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.