Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320
Назва: | Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи |
Автори: | Лужецька, Леся Богданівна |
Ключові слова: | орфографічна грамотність орфограма писемне мовлення орфографічні правила |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Лужецька, Леся Богданівна. Кoмунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи / Л. Б. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Венжинович, О. Демськата, Л. Мацевко-Бекерська ін. ; гол. ред. С. Альбота. - Дрогобич : Посвіт, 2021. - С. 188-196. |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про необхідність формування в учнів початкової школи орфографічної грамотності, що є основною метою засвоєння правопису; наголошено на тому, що робота над формуванням і вдоскона-ленням орфографічної грамотності молодших школярів має бути систематичною й відбуватися на комунікативно-діяльнісній основі; обґрунтовано значення правописних норм для становлення грамотної особистості. Зазначено, як важливо виробити в учнів на основі теоретичних знань практичні правописні вміння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5320 |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 7 (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька (2).pdf | 378,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.