Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кобрій, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T09:35:03Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T09:35:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кобрій, Ольга Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.) / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка. – С. 4-15 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536 | - |
dc.description.abstract | У статті простежується розвиток уявлень про зміст педагогічних дисциплін у вишах, його обсяг та якість пропонованої інформації, зорієнтованості на творчу діяльність. Обґрунтовано кардинальні зміни у трактуванні педагогічних процесів у зв’язку з новим соціальним замовленням, еволюцією змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ України протягом досліджуваного періоду, а також їх відображенням у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | моделювання змісту педагогічних дисциплін | uk_UA |
dc.subject | навчальні плани | uk_UA |
dc.subject | програми | uk_UA |
dc.subject | соціальне замовлення | uk_UA |
dc.title | Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.) | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кобрій (4).pdf | 233,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.