Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536| Назва: | Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.) |
| Автори: | Кобрій, Ольга |
| Ключові слова: | моделювання змісту педагогічних дисциплін навчальні плани програми соціальне замовлення |
| Дата публікації: | 2013 |
| Бібліографічний опис: | Кобрій, Ольга Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.) / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка. – С. 4-15 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті простежується розвиток уявлень про зміст педагогічних дисциплін у вишах, його обсяг та якість пропонованої інформації, зорієнтованості на творчу діяльність. Обґрунтовано кардинальні зміни у трактуванні педагогічних процесів у зв’язку з новим соціальним замовленням, еволюцією змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ України протягом досліджуваного періоду, а також їх відображенням у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536 |
| Розташовується у зібраннях: | № 27 (2013) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| кобрій (4).pdf | 233,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.