Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536
Назва: Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.)
Автори: Кобрій, Ольга
Ключові слова: моделювання змісту педагогічних дисциплін
навчальні плани
програми
соціальне замовлення
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Кобрій, Ольга Моделювання змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XX - початок XXI ст.) / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка. – С. 4-15
Короткий огляд (реферат): У статті простежується розвиток уявлень про зміст педагогічних дисциплін у вишах, його обсяг та якість пропонованої інформації, зорієнтованості на творчу діяльність. Обґрунтовано кардинальні зміни у трактуванні педагогічних процесів у зв’язку з новим соціальним замовленням, еволюцією змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ України протягом досліджуваного періоду, а також їх відображенням у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/536
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (4).pdf233,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.