Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стахів, Лілія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Волошин, Сузанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T17:14:19Z | - |
dc.date.available | 2025-05-16T17:14:19Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі: навчально-методичний посібник / Укладачі: Лілія Стахів, Сузанна Волошин. – Дрогобич: видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150 | - |
dc.description | Посібник рекомендований здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Однак, вважаємо, що цим посібником можуть скористатися й учителі початкової школи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу у спектрі модернізації початкової освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи. | uk_UA |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику висвітлено короткі теоретичні відомості, зокрема роль і місце навчальної дисципліни «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі», здійснено характеристику Державного стандарту початкової освіти крізь призму соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, проаналізовано чинні типові та альтернативні навчальні програми, підручники та зошити з друкованою основою для початкової школи у площині соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі; простудійовано форми, методи та засоби навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школи, а також окреслено особливості методики навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у сучасних початкових школах, які працюють за інноваційними методиками. У посібнику подано завдання для самостійного пошуку студентів репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів, розроблено завдання для проведення індивідуальної, парної, групової та кооперативно-групової форм навчальної діяльності під час проведення практичних занять з навчальної дисципліни, а також запропоновано орієнтовні запитання та завдання для контролю та самоконтролю студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | Методика навчання, соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь, початкова школа | uk_UA |
dc.title | Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі: навчально-методичний посібник / Укладачі: Лілія Стахів, Сузанна Волошин. | uk_UA |
dc.type | Інший | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
методичний посібник соціальна та здоров'язбереж ОГ виправлене в редакц (2).pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.