Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150| Назва: | Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі: навчально-методичний посібник / Укладачі: Лілія Стахів, Сузанна Волошин. |
| Автори: | Стахів, Лілія Григорівна Волошин, Сузанна Василівна |
| Ключові слова: | Методика навчання, соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь, початкова школа |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка |
| Бібліографічний опис: | Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі: навчально-методичний посібник / Укладачі: Лілія Стахів, Сузанна Волошин. – Дрогобич: видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. – 108 с. |
| Короткий огляд (реферат): | У навчально-методичному посібнику висвітлено короткі теоретичні відомості, зокрема роль і місце навчальної дисципліни «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі», здійснено характеристику Державного стандарту початкової освіти крізь призму соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, проаналізовано чинні типові та альтернативні навчальні програми, підручники та зошити з друкованою основою для початкової школи у площині соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі; простудійовано форми, методи та засоби навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школи, а також окреслено особливості методики навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у сучасних початкових школах, які працюють за інноваційними методиками. У посібнику подано завдання для самостійного пошуку студентів репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів, розроблено завдання для проведення індивідуальної, парної, групової та кооперативно-групової форм навчальної діяльності під час проведення практичних занять з навчальної дисципліни, а також запропоновано орієнтовні запитання та завдання для контролю та самоконтролю студентів. |
| Опис: | Посібник рекомендований здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Однак, вважаємо, що цим посібником можуть скористатися й учителі початкової школи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу у спектрі модернізації початкової освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6150 |
| Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| методичний посібник соціальна та здоров'язбереж ОГ виправлене в редакц (2).pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.