Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6186
Назва: | Експериментальна перевірка результативності методики комп’ютерного адаптивного мовного тестування відповідно до вимог НАТО STANAG 6001 |
Інші назви: | Experimental verification of the effectiveness of the computer adaptive language testing methodology in accordance with the requirements of NATO STANAG 6001 |
Автори: | Васюкова, Наталія Крикун, Вікторія Грищук, Юлія Кравчук, Андрій |
Ключові слова: | комп’ютерне адаптивне мовне тестування лінгвістичні принципи іншомовна компетентність офіцер військова освіта адаптивний підхід методика педагогічний експеримент |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Експериментальна перевірка результативності методики комп’ютерного адаптивного мовного тестування відповідно до вимог НАТО STANAG 6001 = Experimental verification of the effectiveness of the computer adaptive language testing methodology in accordance with the requirements of NATO STANAG 6001 / Н. Васюкова, В. Крикун, Ю. Грищук, А. Кравчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 9-18. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті розглядається експериментальна перевірка результативності методики комп’ютерного адаптивного мовного тестування (КАМТ) відповідно до стандарту НАТО STANAG 6001. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю оптимізації процесу мовного тестування для забезпечення об’єктивного визначення рівня володіння іноземною мовою військовослужбовців Збройних Сил України з рецептивних видів мовленнєвої діяльності (читання та аудіювання) відповідно до вимог стандарту НАТО STANAG 6001 та швидкого оброблення результатів мовного тестування. Методика КАМТ, що передбачає адаптацію рівня складності тестових завдань залежно від відповідей тих, хто тестується, була апробована на вибірці слухачів Національного університету оборони України протягом 2023–2024 років. Результати експерименту засвідчили високий рівень валідності, достовірності та об’єктивності отриманих результатів за методикою КАМТ, що було підтверджено методами математичної статистики. З метою підтвердження гіпотези дослідження було також проведено кореляційний аналіз щодо наявності високих прямих кореляційних зв’язків між тестуванням за двома методиками – КАМТ та паперового тестування. Аналіз даних показав сильний позитивний кореляційний зв’язок між результатами читання, проведеного із використанням паперового тестування та результатами читання за допомогою методики КАМТ. У ході дослідження було виявлено низку переваг методики КАМТ, а саме: зменшення середнього часу тестування, прискорення процесу оцінювання результату тесту, контроль точності вимірювання результатів всіх учасників тестування, створення унікального тесту завдяки алгоритму підбору тестових завдань, забезпечення адаптивності алгоритму, який сприяє гнучкості і пристосуванню мовного тесту до індивідуального рівня підготовки кожного учасника тестування. Таким чином методика КАМТ є результативним інструментом оцінювання рівня мовленнєвої компетентності військовослужбовців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6186 |
Розташовується у зібраннях: | № 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3 (1).pdf | 312,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.