Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6187
Назва: Professional development of staff in the context of corporate training
Автори: Horokhivska, Tetiana
Mukan, Nataliya
Mukan, Olena
Ключові слова: принципи корпоративного навчання
корпоративна освітня програма
корпоративне навчання
професійний розвиток
персонал
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Horokhivska, Tetiana. Professional development of staff in the context of corporate training [Текст] / T. Horokhivska, N. Mukan, O. Mukan // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 18-25.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті представлено аналіз особливості професійного розвитку персоналу в умовах корпоративної освіти. Обґрунтовано потребу удосконалення системи корпоративного навчання, як основи для підвищення ефективності та якості професійного розвитку персоналу. Проаналізовано вітчизняну (О. Баніт, А. Волковська, О. Кир’янова, Г. Носуліч та ін.) та зарубіжну (А. Cahir-O’Donnell, T. N. Garavan, Е. Hicks, С. Hogan D. McGregor, Р. Senge та ін.) науково-педагогічну літературу, присвячену дослідженню сутності та змісту поняття «корпоративне навчання» у широкому та вузькому значеннях, наведено відповідні приклади. Окреслено ключові принципи корпоративної культури «організації, що навчається» (системного мислення, загального бачення, командного навчання, особистої майстерності, когнітивних моделей). Означено, що корпоративне навчання реалізовує цілу низку функцій, що представлені трьома рівнями – суб’єкти корпоративного навчання; організації, для яких корпоративне навчання є інструментом організаційних змін та інновацій; суспільство. Визначено поняття «корпоративне навчання» як організованого в інтересах організації та її співробітників процесу взаємодії тих хто навчає і тих хто навчається, що здійснюється як в середині організації, так і поза нею, спрямованого на вирішення навчальних завдань і забезпечення професійного розвитку персоналу. Розглянуто сутнісні характеристики корпоративного навчання, підкреслено роль особистісного потенціалу персоналу в корпоративному навчанні. При цьому увагу звернено на розгляд факторів, що визначають можливості підвищення якості професійного розвитку персоналу в системі корпоративного навчання. Розглянуто низку завдань, що стоять перед корпоративним навчанням в контексті посилення ефективності професійного розвитку персоналу. Зроблено висновок про те, що сьогодні серед науковців відсутнє єдине бачення сутності поняття «корпоративне навчання», що трактується авторами як засіб досягнення місії організації, підвищення її конкурентоспроможності; найвищий ступінь впровадження принципу професійного розвитку персоналу полягає в переході до «організації, що навчається», в межах якої впроваджується культура навчання, що задіює потенціал розви- тку співробітників і виступає конкурентною перевагою компанії. Підкреслено, що призначення корпоративного навчання полягає у підвищенні професійного рівня персоналу з метою збільшення його вкладу у досягнення максимальної ефективності діяльності організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6187
Розташовується у зібраннях:№ 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горохівська Мукан.pdf296,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.