Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6188
Назва: | Гармонізація стандартів вищої освіти в галузі туризму Італії та України |
Інші назви: | Harmonization of higher education standards in the industry of tourism in Italy and Ukraine |
Автори: | Здольник, Богдан |
Ключові слова: | освітні компоненти компетентності галузь туризму професійна підготовка фахівець з туризму стандарт вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Здольник, Богдан. Гармонізація стандартів вищої освіти в галузі туризму Італії та України = Harmonization of higher education standards in the industry of tourism in Italy and Ukraine / Б. Здольник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2024. - Вип. 19/51 : Педагогіка. - С. 25-37. |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. Здійснено змістовний аналіз стандартів вищої освіти в галузі туризму Італії та України, відповідно до фахових компетентностей п’яти досліджуваних університетів Італії (вибірка ЗВО здійснена відповідно до світових загальноуніверситетських рейтингів: QS World Rankings 2024; Shanghai Academic Ranking of World Universities 2024; Times University Ranking 2024): Університету Сапіенца (SAPIENZA Università degli Studi di Roma «La Sapienza»), університету Тор Вергата (Università degli Studi di Roma «Tor Vergata»), Катанійського університету (Università degli Studi di Catania), університету Генуї (Università degli studi di Genova), університету Перуджі (Università degli Studi di Perugia)) та Стандарту вищої освіти (ступінь вищої освіти – бакалавр) зі спеціальності «242 Туризм і рекреація» затвердженого та введеного в дію Міністерством освіти і науки України № 1068 від 4 жовтня 2018 р. Досліджено стан розвитку туристичної галузі в Україні з моменту повномасштабного вторгнення. Визначено основоположні нормативно-правові акти, які регламентують та забезпечують функціонування галузі туризму на світовому, європейському та регіональному (Італія та Україна) рівнях. Проаналізовано державний стандарт вищої освіти (ступінь вищої освіти – бакалавр) зі спеціальності «242 Туризм і рекреація» № 1068 від 4 жовтня 2018 р. затвердженого та введеного в дію Міністерством освіти і науки України, зокрема загальні (чотирнадцять) та фахові (шістнадцять) компетентностей майбутнього фахівця з туризму. Визначено спільні ознаки та відмінності українських та італійських компетентностей за ступенем вищої освіти бакалавр у сфері туризму, що дає змогу визначити головні особливості щодо покращення здійснення якісної підготовки майбутніх фахівців з туризму з метою успішної трансформації галузі туризму в Україні у період відновлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6188 |
Розташовується у зібраннях: | № 51 (2024) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Здольник.pdf | 317,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.